رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: امروز وظیفه ما این است که راهی که آیت الله مصباح یزدی آغاز کرد را بهتر طی کرده و بالندگی اش را بیشتر کنیم.
کد خبر: ۹۴۱۶۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۷ 18 February 2021

به گزارش تابناک قم، آیت الله محمود رجبی امروز در مراسم معارفه خود به عنوان مدیر جدید و اعضای هیئت امنای مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) که در سالن اجتماعات این موسسه در قم برگزار شد، اظهار کرد:خداوند را بر این نعمت هم شکر می‌کنیم که یاوران و دوستانی به ما عنایت فرمود که مورد عنایت خود آیت الله مصباح بودند و هم به عنوان دست پروردگان آیت الله مصباح مورد عنایت رهبری قرار دارند.

وی افزود: امروز وظیفه ما این است که این راه را بهتر طی کرده و بالندگی اش را بیشتر کنیم؛ با توجه به عشق و علاقه‌ای که همه عزیزان به آیت الله مصباح داشتند، باید این عشق را افزون کرده و در عمل و در حفظ و بالندگی این مؤسسه کوشا باشیم تا با تلاش خودمان هم قلب رهبر عزیزمان را خوشحال و هم روح آن عالم بزرگ را شاد کنیم، راه ما همان راهی است که آیت الله مصباح یزدی برایمان ترسیم کرده اند و ما باید با قوت آن را ادامه دهیم.

آیت الله رجبی با اشاره به اینکه ما باید شکر لسانی و اعتقادی خود را نسبت به میراث گرانبهایی که در اختیارمان وجود دارد را به جا بیاوریم، خاطرنشان کرد: باید میراث گرانبهایی که آیت الله مصباح یزدی از خودشان بر جای گذاشت را قدر دانسته و با نهایت اخلاص و استمداد از اهل بیت (ع) در پویایی و بالندگی اش کوشش کرده و از آن صیانت و پاسداری کنیم.

رئیس جدید مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) اهتمام و دغدغه‌های آیت الله مصباح یزدی نسبت به تعالی و رشد این مؤسسه آموزشی و پژوهشی را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: آیت الله مصباح یزدی در پیام خودشان به رهبری تأکید کرده بودند که «مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) که خار بزرگی در چشم دشمنان اسلام و نظام به شمار می‌رود، پیشرفت‌های آن رکود و کاهش نیابد و همچنان هر چه بهتر مسیر بالندگی را بپیماید».

وی در پایان گفت: از نعمت‌های بزرگ الهی این است که در مؤسسه‌ای قرار داریم که تحت اشراف رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی بوده و سالیان دراز از عنایت و الطاف و راهبری آیت الله مصباح (ره) در این مؤسسه برخوردار بوده ایم و امیدواریم بتوانیم راه آن عالم بزرگ را به خوبی ادامه دهیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار