استاندار سابق ایلام ؛
استاندار سابق ایلام گفت: امروز که موظف شده ام در استان دیگری که شباهت زیادی به ایلام دارد و مهد شهید، شهادت و ایثارگری است اما در وسعت و جمعیت بیشتر خدمت کنم و امیدواریم گره ای از مشکلات مردم آن استان باز شود.
کد خبر: ۹۴۱۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ 16 February 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در نشست تودیع خود اظهار داشت: به عنوان خدمتگزار مردم در سمت های مختلف در طول دوران خدمتم تلاش کردم آن چیزی در توان دارم به نتیجه برسد و خدمتی به مردم بشود که همه راضی بشوند.

وی افزود: در استان ایلام به واسطه کنگره بزرگ اربعین خادم زوار امام حسین(ع) شدیم که افتخار بزرگی بود، خدمتگزار ایثارگران و خادم مردم سلحشور و مدافع نظام بودم ، مردم استان را بسیار با فرهنگ و کلاس اخلاقی بالا دیدم و به خدمتگذاری به آن افتخار می کنم.

استاندار خوزستان تاکید کرد: ایلام به گردن همه نظام حق دارد و بارها وفاداری آنها به همه ثابت شدهاست.

وی با تقدیر از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، اعضای شورای تامین، مدیران اجرایی ، مجموعه نهادهای امنیتی، سیاسی، نظامی، قضایی، اصحاب رسانه، صدا و سیما و دانشگاهیان گفت: همه دست به دست هم دادند و مرا در دوران فعالیتم در ایلام همراهی کردند و بطور قطع اگر این همدلی نبود، بسیاری مشکلات و حاشیه ها به دنبال می آمد.

وی اضافه کرد: از همه مدیران و کسانیکه برای خدمت به مردم با آنها تندی کرده و تشر زدم، طلب حلالیت می کنم.

استاندار سابق ایلام اظهار داشت: کارهای بزرگی در استان انجام شد که نمونه های آنرا در ایام بروز سیل، اربعین، کرونا و تکمیل زیرساخت ها شاهد بودیم.

سلیمانی دشتکی به اشاره به مهم ترین پروژه های در دست اجرای استان افزود: تونل دوم آزادی تجهیز کارگاه شده است، روند احداث راه آهن سال ۱۴۰۰ جهش خواهد گرفت و اعتبار خوبی از محل توازن به آن اختصاص یافته است.

وی با اشاره به روند بررسی بودجه سال آینده در مجلس شورای اسلامی گفت: رقم بودجه سال ۱۴۰۰ ایلام بسیار خوبی بسته شده است.

استاندار خوزستان اجرای طرح های پتروشیمی هلیلان، بزرگراه ایلام و همچنین مجوز چیلات را از دیگر طرح های مهم در دست اقدام برای استان ایلام برشمرد.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: با پیگیری‌های انجام شده ۲ شهرستان ایلام در طرح محرومیت زدایی توسط بنیاد مستضعفان قرار گرفته اند.

وی افزود: از همه مدیران، تک تک خبرنگاران و فضای مجازی، خانه مطبوعات، همه کسانی منتقد بودند و در توسعه استان کمک کردند، تشکر می کنم.

وی افزود: یکی از هدف های ما این بود که صدای مظلومیت ایلام به مقامات کشوری منعکس شود و در این مسیر با وجود همه ظرفیت ها سرمایه گذاری کلانی در استان شد و کارهای بزرگی نیز در راه است./م

بیشتر بخوانید : 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار