مدیرکل هواشناسی استان فارس گفت: آسمان استان فارس از بعد از ظهر چهارشنبه هفته جاری به مدت دو روز ابری همراه با ورزش باد و باران خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۱۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹ 16 February 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: مهرداد قطره سامانی بیان کرد: آسمان استان طی امروز «سه شنبه» و صبح چهارشنبه صاف از اواخر وقت به تدریج ابری پیش بینی می‌شود و از چهارشنبه بعدازظهر به تدریج افزایش ابر همراه با وزش باد شدید در نواحی شمال و شرق استان خواهد بود.

وی تاکید کرد: از صبح پنج شنبه سامانه بارشی از مناطق شمالی استان وارد خواهد شد و به تدریج مرکز و شهر شیراز را در بر خواهد گرفت البته این سامانه تا برخی مناطق جنوبی استان را در بر خواهد گرفت که موجب بارش باران و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش بصورت برف خواهد بود.

قطره سامانی اضافه کرد: وزش باد شدید در سراسر استان فارس وجود خواهد داشت و در شمال و شرق استان خیلی شدید تر خواهد بود این در حالی است که فعالیت این سامانه از فردا چهارشنبه تا اواخر وقت جمعه پیش بینی می‌گردد و علاوه بر اختلال در تردد جاده ایی کولاک برف هم در مناطق کوهستانی دور از انتظار نخواهد بود.

وی در خصوص وضعیت دمایی استان فارس نیز بیان کرد: بیشینه دمای استان مربوط به لامرد با ٣٢ درجه بالای صفر و کمینه دمای استان نیز مربوط به شهرستان پاسارگاد با ۹- درجه زیر صفر بوده است این در حالی است که حداقل دمای امروز شیراز ١ درجه بالای صفر و حداکثر دمای دیروز شیراز نیز ٢٢ درجه بالای صفر بوده است.‌

برچسب ها: سامانه بارشی ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار