امام جمعه شهرستان فردیس با تاکید بر حمایت بیشتر از جوانان نخبه ، فرهیخته و انقلابی توسط مسوولان گفت : کارهای بر زمین مانده کشور توسط همین قشر به سرانجام می رسد.
کد خبر: ۹۴۱۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷ 16 February 2021

به گزارش «تابناک البرز» حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در نشست قرارگاه فرهنگی که  در مسجد جامع مشکین دشت فردیس برگزار شد، گفت: امروز شاهد آن هستیم که مجموعه نخبگان و فرهیختگان شهرستان فردیس با حضور فعال در عرصه ها به خوبی نقش آفرینی می کنند.

وی بیان داشت: اگر افراد نخبه علمی نادیده گرفته شوند چه بسا مانند مجموعه های دیگر جذب  دانشگاه های خارج از کشور خواهند شد؛ بنابراین ساماندهی افراد نخبه یکی از برنامه های ستاد نماز جمعه فردیس است.

ایمانی  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص آتش به اختیار جوانان و قرار گاه فرهنگی تاکید کردند ، گفت: هر کجا کاری بر زمین مانده و متولیان امر به هر دلیل نمی توانند انجام دهند یا نمی خواهند انجام دهند جوانان پر شور و انقلابی این رویش های انقلابی وارد صحنه می شوند.

وی با بیان اینکه در شهرستان فردیس قدم های خوبی در بخش فرهنگی دینی و زنده کردن روح توحید و ارزشی برداشته شده است ، خاطرنشان کرد:  روحانیون جوان در مشکین دشت جزو رویش های انقلابی هستند.

وی به فعالیت های قرارگاه فرهنگی فردیس اشاره کرد و گفت : هر جا نیاز به کمک است یا کاری بر زمین مانده این قرارگاه وارد میدان اجرایی می شود.

ایمانی افزود: شهرستان فردیس از مناطق مهاجرپذیر کشور بوده که هر سال پنج هزار نفر به شمار  دانش آموزان این شهرستان اضافه می شود لذا ضرورت دارد تا نیازهای فرهنگی منطقه به خوبی پاسخ داده شود.

در این نشست ائمه جماعات مساجد،روحانیون و فعالان فرهنگی مذهبی شهر مشکین دشت مسایل و مشکلات و مباحثی در خصوص فعالیت های فرهنگی مذهبی و اجتماعی شهر مشکین دشت را بیان کردند و خواستار توجه و نگاه ویژه مسوولان شهرستان فردیس و استان البرز شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار