کد خبر: ۹۴۱۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸ 16 February 2021

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: برای فعالیت در جبهه فرهنگی باید تمام بخش‌ها به صورت هماهنگ و منسجم عمل کنند تا کارها با هم‌افزایی و فرماندهی واحد به پیش برود.

به گزارش ایرنا آیت الله مصطفی محامی شامگاه دوشنبه در دیدار مسوولان نهاد رهبری در دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان ضمن ارائه تاریخچه‌ای از روند تشکیل قرارگاه فرهنگی در استان و با اشاره به تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب در خصوص شبیخون فرهنگی و آرایش جنگی دشمن در عرصه اقتصاد و فرهنگ اظهارداشت:تصمیم‌گیری و هم‌فکری در خصوص انجام فعالیت‌ها متناسب با اقتضائات استان، یکی دیگر از اقدامات مهم و مورد تاکید است.
وی شناسایی شبکه‌های فعال در عرصه‌های فرهنگی، هدایت، حمایت و مرتبط سازی آنها به یکدیگر با هدف شبکه سازی را یکی دیگر از اقدامات مهم برشمرد و افزود: با توجه به جایگاه و نوع مخاطبانی که در اختیار دارید کار شما سخت است و باید توجه داشت که میزان تاثیرگذاری و نقش‌آفرینی شما مسوولیت‌تان را بیشتر خواهد کرد.
امام جمعه زاهدان تصریح کرد: شناسایی درست مخاطبان، مشخص کردن اقتضائات کار، اولویت‌بندی، تجمیع امکانات و اعتبارات و در پایان انجام عملیات از محورهای مهم کار است.
آیت الله محامی تاکید کرد: در کارهای فرهنگی دو عنصر عقیده و اخلاق ما را به پیش خواهد برد که در کل کشور در این خصوص کمتر کار شده است.
رییس شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان گفت: باید تلاش کنیم تا اساتید و دانشجویان آشنا و متعهد به مبانی انقلاب اسلامی تربیت کنیم.
نماینده ولی فقیه در سیستان‌ و بلوچستان، آموزش‌های عمومی و تخصصی را یکی دیگر از نکات مهم دانست و ادامه داد: استعدادهای برتر با هدف کادرسازی برای نظام، پیوند دادن آنها به یکدیگر، شبکه سازی و تبدیل استعداد بالقوه به بالفعل، شناسایی و در سطوح مختلف آموزش ببینند.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: مخاطبان ما شیعه و اهل سنت هستند و باید از میان هر دوی اینها نیروهایی برای نظام تربیت کنید.
آیت‌الله محامی تدوین آیین‌نامه‌ای مشتمل بر سیاست‌ها، راهبردها و راهکارها در نسبت با اهل سنت در دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان را خواستار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار