نماینده شیراز با بیان اینکه آمریکایی ها در سردرگمی به سر می برند و هنوز خودشان را پیدا نکرده‌اند بیان کرد: به نظر می آید دولت جدید آمریکا هنوز نمی دانند چه می خواهند، به آنها توصیه می کنیم اشتباهاتی که روسای جمهوری سابق آمریکا از جمله اوباما و ترامپ مرتکب شده‌اند را تکرار نکنند، آزموده را آزمودن خطا است.
کد خبر: ۹۴۱۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷ 15 February 2021
به گزارش تابناک فارس: ابراهیم عزیزی در خصوص عدم سیاستگذاری مشخص آمریکا در زمینه بازگشت به برجام، گفت: دولت جدید بایدن از چارچوب و منظومه منظم فکری و تحلیلی برخوردار نیست، حتی اظهاراتشان مؤید این است که از یک راهبرد روشن و مشخص تبعیت می‌کنند، به نظر می رسد که سردرگم هستند.
 
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چارچوبه فکری، ذهنی و راهبرد نظام جمهوری اسلامی کاملا واضح است ایران به طور قطع، حرف قطعی را زده است، بیانات مقام معظم رهبری فصل الخطاب بوده، اکنون آمریکا و اروپا باید تکلیف خود را در زمینه برجام روشن کنند.
 
وی تاکید کرد: ایران خواستار لغو کامل همه تحریم ها در میدان عمل است نه بر روی کاغذ، شعار و سخنرانی؛ تا زمانی که از لغو تحریم ها اطمینان پیدا نکنیم، جمهوری اسلامی تن به تعهدات برجامی نمی دهد، چرا که سیاست جمهوری اسلامی کاملا روشن و مشخص است و برمبنای راهبردی که مقام معظم رهبری تعیین کرده اند مجلس و دولت حرکت می کنند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آنها اگر به این نتیجه رسیده اند که سیاست آمریکا و مسیری که در این 42 سال طی شده اشتباه بوده و منافع مردم شان تامین نشده از راه غلط برگردند و اصلاح کنند، ملت ایران بزرگوار و فهیم هستند، براساس منافع ملی پشتیبان نظام بوده اند و در ادامه مسیر در سیاست خارجی همراه و همگان با سیاست ها نظام اسلامی خواهند بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار