نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: یگان ویژه نیروی انتظامی ویترین اقتدار ایران عزیز است و این نیرو یک یگان مردمی، حزب اللهی و ولایت مدار در میدان برای مهار مسئله است.
کد خبر: ۹۴۰۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵ 15 February 2021

به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم با حضور در جمع یگان‌های ویژه نیروی انتظامی استان با تقدیر از تلاشهای حافظان نظم و امنیت اظهار داشت این نیرو در معرض نگاه و قضاوت عمومی است، سربازان سرافرازی که مقتدرانه و با هوشیاری کامل در خدمت مردم و نظام اسلامی هستند.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: نیروهای یگان ویژه جان‌ برکف و با روحیه انقلابی و عزم و اراده راسخ برای حفظ امنیت و آرامش کشور و پاسداری از ارزشها تلاش های شبانه روزی دارند و حافظان جان و مال و ناموس مردم و اقتدار نظام جمهوری اسلامی هستند.

امام جمعه تبریز در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالروز قیام 29بهمن مردم تبریز گفت: از نگاه رهبر معظم انقلاب آذربایجان مظهر غیرت ایرانی؛ اسلام و شخصیت و الگوی دفاع از شخصیت ایرانیان است که همچون سد مستحکم در برابر استکبار، انحراف دینی ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: حضور هوشمندانه مردم تبریز در برابر فرقه‌های تجزیه طلب، بزرگداشت اربعین شهدا به مدیریت آیت‌الله قاضی طباطبایی، حضور بسیار به موقع و پیشگیرانه و بصیرانه در فتنه‌های اول انقلاب، حضور پیشتازانه در ۸دی سال ۸۸ برای دفاع از مقدسات دینی، تجلیل سردار دل‌ها، ایستادگی در برابر آشوب‌های ۹۶، حضور موثر در خنثی‌سازی آشوب‌های بنزینی سال گذشته گواه این بصیرت و حماسه‌آفرینی‌ها است.

آل هاشم حرکت بصیرانه، انقلابی و شجاعانه مردم و جوانان آذربایجانی در تمام صحنه ها را یادآور شد و گفت: در کنار ریزش‌ها، رویش‌های انقلاب در حضور عاشقانه و داوطلبانه مدافعان حرم در جبهه های مقاومت اسلامی سوریه و عراق متجلی شده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه مردم از هر طیف و سلیقه‌ای همیشه پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌‌اند، گفت: ملاک دینداری و انقلابی‌گری جوانان؛ تیپ و نوع پوشش آنها نیست، جوانان ما از نسل همان مردمانی هستند که جنگ تحمیلی را مدیریت و بعد از آن با حضور در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی عمران و آبادانی و توسعه کشور را به ارمغان آورده اند.

وی در اعلام مناسبت‌های هفته به سالروز تشکیل کمیته‌ها اشاره کرد و با ادای احترام به شهدای این نیرو از خدمات ارزشمند و اثرگذار این نیرو تقدیر کرد.

آل هاشم با اشاره به آغاز ماه رجب و تسلیت به مناسبت شهادت امام هادی علیه السلام گفت: ماه رجب، ماه خداست که در آن به دعا و تضرع از درگاه الهی تاکید فراوان شده است.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه خداوند متعال را با اخلاص، ایمان و عمل صالح صدا بزنیم، گفت: خداوند متعال در قرآن مجید وعده داده است که بخوانید مرا تا شما را اجابت کنم از این رو باید با ترس از اعمال خود اما امیدوار به توجه الهی، خداوند را بخوانیم تا دعاهایمان در حق خودمان و نسل های بعد از ما اجابت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار