امین روستایی:
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از جابجایی ۲ میلیارد لیتر از انواع فرآورده‌های نفتی توسط ناوگان حمل و نقل و نفتکش‌های جاده پیما در منطقه همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱ 15 February 2021

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از جابجایی ۲ میلیارد لیتر از انواع فرآورده‌های نفتی توسط ناوگان حمل و نقل و نفتکش‌های جاده پیما در منطقه همدان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی این شرکت، امین روستایی، مدیر منطقه، در نشستی با فعالان این حوزه ضمن اعلام این مطلب گفت: این مهم با مجاهدت‌های رانندگان و عوامل دخیل در رساندن سوخت از مبدا به مقصد مصرف، ممکن شده است.

وی در این نشست که ۲۵ بهمن ماه جاری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در محل سالن اجتماعات منطقه برگزار شد؛ رانندگان نفتکش و ناوگان حمل و نقل سوخت را بازوان توانمند شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خواند.

او ضمن قدردانی از فعالیت‌های تمامی تلاشگران این عرصه، یادآور شد: حمل و نقل از جمله زیرساخت‌های توسعه کشور است و تحقق این رخداد در گرو فعالیت‌های دلسوزانه و تلاش رانندگان است.

روستایی از آمادگی منطقه برای سوخت رسانی بی وقفه در زمستان جاری به مقاصد مصرف در استان همدان و استان‌های همجوار خبر داد.

مدیر منطقه همدان با اشاره به حمل روزانه مقادیر افزونی از انواع فرآورده‌های نفتی بنزین، نفتگاز و نفت سفید از انبار نفت ایثارگران به مقاصد مصرف ادامه داد: این منطقه با ظرفیت دریافت و ذخیره‌سازی مطلوب فرآورده‌های نفتی، همواره سوخت موردنیاز و بیشتر از آن را در انبار‌های نفت ذخیره کرده و آماده خدمت رسانی است.

این مقام مسئول اظهار داشت: وظیفه خطیری بر عهده تلاشگران این عرصه به ویژه رانندگان نفتکش‌ها بوده که امید است این سکان داران جاده‌ها با رعایت نکات ایمنی و توجه بیش از پیش به قوانین راهنمایی و رانندگی، ضریب وقوع حوادث و خطرات را به حداقل برسانند.

این گزارش حاکیست: در ادامه نشست، به پاس قدردانی از تلاش‌های یکساله این ناوگان، از شرکت‌های حمل و نقل و چند تن از رانندگان منتخب از سوی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار