فرصت ثبت نام تا ۲۸ اسفندماه
تابناک سمنان: فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از همکاری این استان در برگزاری چهارمین دوره جشنواره مطبوعات و رسانه آیات خبر داد و گفت: مخاطبان تا ۲۸ اسفند ماه برای ثبت نام فرصت دارند.
کد خبر: ۹۴۰۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 15 February 2021

Image result for جشنواره آیات

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در مورد چهارمین دوره جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات گفت: جشنواره آیات، مجموعه‌ای از جشنواره‌های هنری قرآنی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود و یکی از این رشته‌ها، رسانه و مطبوعات است.

فرشید فلاح افزود: این جشنواره در دو بخش «اصلی» و «ویژه» برگزار می‌شود، بخش اصلی مربوط به رسانه و مطبوعات است که برای فعالان حرفه‌ای این عرصه و در رشته‌های سرمقاله، یادداشت، مصاحبه، گزارش، خبر، تیتر و عکس و... برپا می‌شود و در هر یک از این رشته‌ها به سه برگزیده برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

فلاح همچنین درباره رشته‌های بخش ویژه نیز اظهار کرد: در بخش ویژه، فضای مجازی محوریت داردکه در این بخش شاهد رقابت در رشته‌هایی همچون انیمیشن، موشن‌گرافیک، پادکست، اینفوگرافیک، طرح و تصویر و پوستر و کلیپ خواهیم بود وقرار است در این بخش از هر رشته یک نفر برگزیده معرفی شود.

وی بیان کرد: در بخش رسانه و مطبوعات، ۱۸ نفر و در بخش ویژه نیز شش نفر و در مجموع ۲۴ نفر به عنوان برگزیدگان چهارمین دوره جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات معرفی می‌شوند. همچنین میزان جوایز در نظر گرفته شده برای تمامی برگزیدگان ۸۵ میلیون تومان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه زمان ارسال اثر تا روزهای پایانی سال ادامه دارد، تصریح کرد: مخاطبان تا ۲۸ اسفندماه فرصت دارند با مراجعه به سایت جشنواره آیات به نشانی ayat.farhang.gov.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند. مراسم اختتامیه نیز در ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد و تلاش خواهد شد تا مراسم در استان سمنان برگزار شود، اما اگر شرایط کرونایی اجازه اجرای برنامه حضوری را ندهد، طی یک برنامه تلویزیونی نفرات برتر تجلیل می‌شوند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار