مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: اختتامیه هفتمین سوگواره ملی علمدار کربلا ۲۷ بهمن ماه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۰۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 14 February 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛حجت‌الاسلام و المسلمین علی چراغی‌پوربیان  کرد: این مراسم در حسینیه حضرت زینب(س) دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی، اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد و اعضای شورای سیاستگذاری ستاد هماهنگی کانون مساجد و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود

وی گفت: با اعلام رای هیئت داوران ۶ نفر به عنوان برگزیده این سوگواره معرفی شده است و با توجه به شیوع ویروس کرونا در مناطق مختلف کشور بنای برگزاری این سوگواره در سال جاری، بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی گذاشته شد.

چراغی پور بیان کرد: هفتمین سوگوار ملی علمدار کربلا با موضوع آواها و نواهای عاشورایی با محوریت شخصیت حضرت ابوالفضل (ع) در ۳ بخش مداحی و نوحه‌خوانی، چاووش‌خوانی و لالایی‌خوانی برگزار شده است.

وی گفت: سوگواره ملی علمدار کربلا هر ساله با حمایت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام و روابط عمومی حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس(ع) برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: سوگواره ملی علمدار کربلا در سال های گذشته به میزبانی استان ایلام همزمان با اربعین حسینی و با حضور میهمانانی از حرم حضرت ابوالفضل العباس(ع)، شاعران و مداحان کشوری و استان و مسئولان ملی و استانی برگزار می شد و امسال باتوجه به شیوع ویروس منحوس کرونا این مراسم در موعد مقرر و ایام اربعین حسینی سال جاری، برگزار نشد.

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار