محمد خسروی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه از افزایش نسبی دمای هوا در هفته جاری خبر داد و گفت: بر اساس آخرین بررسی‌های هواشناسی، گذر سامانه بارشی منجر به بارش باران در کرمانشاه می‌شود.
کد خبر: ۹۴۰۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹ 13 February 2021

محمد خسروی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: بر اساس آخرین داده‌های هواشناسی، در ادامه استقرار شرایط نسبتا پایدار بر جو منطقه هوای استان تا روز سه شنبه صاف تا قسمتی ابری گاهی اوقات همراه با وزش باد پیش بینی می‌گردد.


وی افزود: همچنین طی این مدت دمای هوا در نقاط مختلف استان به طور مختصری افزایش می‌یابد به دنبال این وضعیت از بامداد روز چهارشنبه تا صبح روز جمعه، گذر سامانه بارشی از جو منطقه را خواهیم داشت.


مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: این سامانه بارشی افزون بر کاهش دمای هوا به خصوص دمای هوای روزانه در بعضی ساعات سبب تشدید وزش باد و بارندگی در سطح استان خواهد شد.


این مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: لازم به توضیح است که در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه بین حداقل منفی ۳ و حداکثر ۱۷ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.


خسروی تاکید کرد: در این بازه زمانی قصر شیرین با بیشینه دمای ۲۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان و شهرستان کنگاور با کمینه دمای ۵ درجه سانتیگراد زیر صفر به عنوان سردترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار