امیر آهن جان سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز از برگزاری ششمین جشنواره شهر و رسانه در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۶ 12 February 2021

امیر آهن جان سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز از برگزاری ششمین جشنواره شهر و رسانه در آینده نزدیک خبر داد.

وی گفت: حسب دستور شهردار اهواز و با هدف ارج نهادن به تلاش های صادقانه فعالان رسانه ها و همچنین استفاده از نگاه تیزبین خبرنگاران در راستای شناسایی و رفع مشکلات شهری ششمین جشنواره شهر و رسانه توسط اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز برگزار می شود.

آهن جان افزود: بنا داریم جشنواره امسال را در رشته ها و گرایشهای مختلف و در گسترده استانی برگزار نماییم.
این مقام مسئول در خصوص هیئت داوران این جشنواره گفت: هیئت داوران جشنواره شهر و رسانه از میان اساتید برتر مطبوعات کشوری و استانی خواهند بود و تمام تلاشمان را خواهیم کرد که جشنواره در سطح بالایی از نظر کیفی و محتوایی برگزار شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره خاطرنشان کرد: ارتقای محتوای کیفی نشریات و تقویت روزنامه‌نگاری حرفه‌ای، ارج نهادن به تلاش‌های صادقانه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران، ایجاد نشاط و افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه مطبوعات استان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

امیر آهن جان در پایان یادآور شد: تاریخ افتتاحیه، اختتامیه و فراخوان جشنواره و همچنین موضوعات ششمین جشنواره شهر و رسانه بزودی و متعاقبا از طریق سایت شهرداری اهواز به نشانی ahvaz.ir و نیز از طریق صفحه رسمی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز در اینستاگرام به نشانی ahvazpr_ir و دیگر پیام رسان ها در فضای مجازی اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.

در حفظ و نگهداری شهر خود کوشا باشیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار