رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با اشاره به اجرای طرح ویژه نظارتی ایام نوروز، مشارکت مردم در این طرح با خریداری نکردن کالاهای فاقد برچسب قیمت خواستار شد و پیوستن آنها به پویش "بدون قیمت نخریم" را زمینه‌ساز کنترل و نظارت بهتر بر بازار شب عید عنوان کرد.
کد خبر: ۹۳۹۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸ 09 February 2021

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در مطلب ارسالی روز سه‌شنبه خود به نقل از حمیدرضا ایزدی افزود: اجرای طرح ویژه نظارتی ایام نوروز برای تقویت نظارت و بازرسی‌ها در ایام نزدیک به نوروز، از ۱۵ بهمن ماه سال جاری آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ماه سال جدید ادامه دارد.
وی افزود: بازرسی‌ها و نظارت‌ها به منظور ایجاد آرامش در بازار و جلوگیری از هرگونه گرانفروشی و کم‌فروشی در عرضه کالاها و ارائه خدمات در این ایام افزایش می‌یابد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس توضیح داد: این طرح در دو بخش کالا و خدمات اجرایی شده، که بخش کالا شامل اقلام پرمصرف ایام نوروز مانند: انواع شیرینی جات، آجیل، برنج، گوشت، پوشاک، کیف و کفش، انواع خشکبار، مواد شوینده، لاستیک خودرو، روغن موتور و غیره است.
ایزدی ادامه داد:بخش دیگر نظارتی این طرح در بخش خدمات است، که نظارت بر شرکت‌های مسافرتی زمینی، هوایی و دفاتر فروش، دستگاه‌های حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحدهای اقامتی، غذاخوری‌ها، رستوران‌های بین شهری و نظارت بر انبارها و سردخانه‌ها، خدمات خشکشویی و قالیشویی را شامل می‌شود.
رئیس سازمان صمت فارس ضمن دعوت از مردم به پویش "بدون قیمت نخریم" تاکید کرد: شهروندان و متقاضیان کالاها و خدمات می‌بایست در نظر داشته باشند، که برای اطمینان از قیمت‌های واقعی حتما اتکیت یا برچسب قیمت بر روی کالاها و خدمات را رویت کنند.
وی با بیان این که همواره همکاری و هماهنگی دستگاه‌های نظارتی در مقابله با تخلفات اقتصادی برقرار است، ادامه داد: علاوه بر تشدید نظارت‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات لازم برای پایش مؤثر و به هنگام در تأمین و توزیع کالاها و خدمات در حال انجام است و توجه ویژه به شکایات مردمی و برخورد قانونی با متخلفان صنفی در راس امور قرار دارد.
این مقام مسئول از مردم خواست در صورت مشاهده هر نوع تخلف صنفی، آن را به سامانه ستاد خبری ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اطلاع دهند، تا در اسرع وقت رسیدگی و پیگیری‌های لازم صورت پذیرد.

برچسب ها: شیراز ، صمت ، کالا ، فاقد قیمت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار