جانشین فرمانده انتظامی استان قم خبر داد؛
جانشین فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۴۵۳ هزار و ۶۰۰ عدد مواد محترقه در توقیف ۲ دستگاه خودرو در جاده قدیم قم-تهران خبر داد. در نهایت خودرو‌ها به پارکینگ منتقل و متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.
کد خبر: ۹۳۹۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۹ 09 February 2021

به گزارش تابناک قم، سرهنگ بهادر اسماعیلی، جانشین فرمانده انتظامی استان قم اظهار کرد: در تعامل اطلاعاتی با فرماندهی مرزبانی استان گیلان مشخص شد، یک دستگاه اپتیما و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حال انتقال محموله قاچاق مواد محترقه هستند، بنابراین موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه مأموران با شناسایی مسیر تردد خودرو‌ها و هماهنگی با مقام قضایی استان به جاده قدیم قم-تهران اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: سپس با کنترل تردد خودرو‌های عبوری، سرانجام خودرو‌های پژو و اپتیما شناسایی شدند، علی رغم هشدار‌های مکرر پلیس، متهمان قصد فرار داشتند که مأموران با تیراندازی به لاستیک خودرو‌ها هر ۲ خودرو را متوقف کردند.

سرهنگ اسماعیلی گفت: طی بازرسی انجام شده از خودروی اپتیما، ۴۵۳ هزار و ۶۰۰ عدد ترقه در قالب ۸۷۰ بکس و از خودرو پژو ۴۰۵ نیز ۳ هزار و ۴۳۰ بسته تنباکو در قالب ۲۷۵ بکس و ۱۷ نیم بکس کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری ۲ متهم در این رابطه تصریح کرد: در نهایت خودرو‌ها به پارکینگ منتقل و متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار