کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش باران و برف و رعد و برق امروز غرب، جنوب و شمال غرب استان را در برمی‌گیرد.
کد خبر: ۹۳۸۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸ 06 February 2021

آسیه آقایی به فعالیت سامانه ناپایدار بارشی در سطح استان اصفهان تا شامگاه فردا یکشنبه اشاره و اظهار کرد: بارش باران، مه آلودگی و رعد و برق در مناطق غرب، جنوب و شمال غرب و احتمال کولاک برف در ارتفاعات استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه بارش باران در سایر مناطق استان و نواحی مرکزی خفیف و پراکنده است، افزود: با توجه به ناپایداری‌های جوی کیفیت هوا در نواحی صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان بهبود می‌یابد، ضمن اینکه احتمال اختلال در تردد جاده‌ای و شهری در محورهای مواصلاتی غرب و جنوب استان از امشب تا روز یکشنبه دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به کاهش یک تا سه درجه‌ای دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

آقایی خاطرنشان کرد: خور وبیابانک با دمای ۲۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و فریدون‌شهر با دمای یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار