اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 8 بهمن توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۳۵۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹ 27 January 2021

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 8 بهمن  ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 8 بهمن بشرح زیر است:

انهدام 2 باند با کشف 29خودروی سرقتی

فرمانده انتظامی استان مازندران از انهدام 2 باند سرقت خودور در سطح استان و کشف 29 خودرو سرقتی خبر داد.

سردار "مرتضی میرزایی" در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان های مازندران، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، تحقیقات فنی و پلیسی و استفاده از سرنخ های موجود، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی اعضای باند سارقان خودرو شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار داشت: با شناسایی مخفیگاه متهمان به سرقت خودرو و با هماهنگی قضائی این افراد در عملیات ضربتی پلیس آگاهی استان دستگیر شدند.

سردار میرزایی با اشاره به کشف انبار دپوی خودروهای مسروقه و قطعات از کشف 12 خودروی سرقتی به صورت کامل و 7 دستگاه اتاق خودرو خبر داد و افزود: در بازرسی از این انبار بیش از 800 قطعه از قطعات مختلف خودرو شامل: موتور، درب، داشبورد، فنر، اکسل کامل، ضبط و پخش به همراه 81 قطعه پلاک سرقتی، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران همچنین از انهدام باند سارقان خودرو در شهرستان "رامسر" خبر داد و افزود: ماموران پلیس آگاهی نیز با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند، 10 سارق خودرو از اعضای یک باند را در آن شهرستان شناسایی و دستگیر کنند.

سردار میرزایی از کشف 10 خودرو و یک خودرو به صورت اوراق شده از مخفیگاه سارقان خبر داد و افزود: متهمان در تحقیقات پلیسی به 11 فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران از انهدام 16 باند سرقت خودرو و داخل خودرو در سطح استان طی 10 ماه گذشته خبر داد و افزود: دراین خصوص 107 دستگاه انواع خودرو مسروقه از اعضای باندها کشف شد.#


---------------------------------------------------------


اعضای باند قاچاق سلاح در "سوادکوه" به دام افتادند

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 30 قبضه سلاح شکاری و انهدام باند خرید و فروش سلاح و مهمات غیر مجاز در شهرستان "سوادکوه" خبر داد.

سردار "مرتضی میرزایی" در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر خرید و فروش انواع سلاح و شکاری غیر مجاز توسط افرادی در شهرستان "سوادکوه"، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس امنیت عمومی "سوادکوه" با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهمان را حین حمل سلاح با یک خودروی سواری شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در عملیاتی ضربتی متهمان که قصد درگیری با مامواران را داشتند، دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان 30 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف شد.

این مقام انتظامی از دستگیری 2 نفر در این رابطه خبر داد و گفت: ضمن تحویل سلاح و مهمات کشف شده به سازمان مربوطه، متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.#


---------------------------------------------------------


محتکر آرد در مازندران دستگیر شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از کشف 60 تن آرد خارج از شبکه توزیع به ارزشی بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در "قائم شهر" خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سیدجعفر ساداتی" در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که افرادی با خرید آرد خبازی از کارخانجات با قیمت دولتی، ضمن قاچاق آن به خارج از کشور، اقدام به عرضه آن به نرخی آزاد در بازار می کنند، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی، افزود: در اجرای این ماموریت، کار آگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اطلاعاتی، متهم را شناسایی و با همانگی های قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، تصریح کرد: با همکاری کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار نگهداری کالا توسط متهم در شهرستان قائم شهر، 60 تن آرد خبازي خارج از شبکه توزیع کشف شد.

سرهنگ ساداتی با بیان این که کارشناسان ارزش کالای کشف شده را بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کردند، اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

ساداتی با اشاره به این که هدف از احتکار و قاچاق کالا ضربه به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سوء استفاده از نیازمندی های عمومی است، از مردم خواست: در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی جامعه، مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند.


---------------------------------------------------------


کشف 14 راس دام قاچاق در ساری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ا

ستان مازندران از کشف 14 راس دام قاچاق در بازرسی از یک خودروی نیسان در ساری خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد محمدپور در تشریح این خبر، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران گشت پلیس امنیت اقتصادی در حین اجرای ماموریت به یک خودروی بیسان حامل دام در ساری مسکوک شدند.

وی، افرود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 14 راس دام زنده شامل 9 راس گوسفند و 4 راس بز فاقد هرگونه مجور حمل و پروانه دامپزشکی، که متهم قصد انتقال آن از استان همجوار به این استان را داشت کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ارز این محموله قاچاق را بالغ بر 300 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: ضمن تحویل دام های قاچاق کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان، متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ محمدپور در خاتمه با تاکید بر اینکه پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور و افزایش بیکاری می‌شود از مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.


---------------------------------------------------------


اعتراف سارق حرفه ای به 18فقره سرقت در بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان "بهشهر" از دستگیری سارق اماکن خصوصی با 18 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" با اعلام این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی، سارق را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند .

سرهنگ عنایتی گنجی، خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی ها تاکنون به 18 فقره سرقت اماکن خصوصی این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در پایان به شهروندان توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعا به پليس110 اطلاع دهند .


---------------------------------------------------------


پلمپ 32 واحد صنفی متخلف درمحمودآباد

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد ازاجرای طرح نظارت بر اصناف و پلمپ 32واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود حسین زاده در تشریح این خبرگفت: به منظور پیشگیری از تخلفات صنفی و پیشگیری از بیماری کرونا،با همکاری ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی و کارشناسان اداره بهداشت و اصناف طرح کنترل و نظارت بر واحدهای اقامتی و پذیرایی در این شهرستان به اجرا در آمد .

سرهنگ حسین زاده، افزود: در اجرای این طرح 32 واحد پذیرایی، اقامتی، تجاری، بنگاه املاک و نانوایی به دلیل بی توجهی به هشدارها و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی پلمب شد .

فرمانده انتظامی محمودآباد از تداوم و استمرار اقدامات كنترلي و طرح های نظارتي در این شهرستان خبر داد و از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.


---------------------------------------------------------


قاچاقچی مواد مخدر در بابل به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان "بابل" از کشف 5 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدزمان شالیکار در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در تشریح این خبر اظهار داشت : در پی کسب خبری مبنی بر توزیع انواع مواد مخدر توسط فردی در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ شالیکار در ادامه اظهار داشت: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در بازرسی از خودروی این سوداگر مرگ 5 کیلوگرم تریاک کشف کردند .

وی بابيان اينکه مواد مخدر عاملی برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشري است، گفت: مواد مخدر ريشه اخلاق را در جامعه مي سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده ها و نگراني و ناامني شهروندان و در نتيجه تنزل امنيت انساني آنان مي شود.

فرمانده انتظامی بابل در پایان، با بیان این که مقابله با پديده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری و تعامل همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است، از شهروندان خواست :ضمن مراقبت از فرزندان خود در صورت شناسایی عاملان سود جو مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.


---------------------------------------------------------


پلمپ 10 واحد صنفي متخلف در گلوگاه

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه از پلمپ 10 واحدهای صنفی متخلف در راستاي اجراي طرح ساماندهي ص


نوف فاقد پروانه و متخلف درشهرستان گلوگاه، خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس سرهنگ "اسماعیل حسن زاده" در تشريح اين خبر، گفت: در راستاي طرح ساماندهي صنوف و به منظورپیشگیری از تخلفات صنفی وهمچنین پیشگیری ازبیماری کرونا, طرح بازدید از واحد های صنفی در دستورکار ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي این شهرستان قرارگرفت.

وي افزود: در اجرای اين طرح از650مورد واحدصنفی بازدید شد که 10 واحدصنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب ، عدم رعايت قوانين و رعایت دستورالعملهای پیشگیری ازکروناپلمپ و به 115 واحد اخطار پلمپ داده شد.

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه ضمن تقدير از همكاري و همراهي اتاق اصناف شهرستان و مسئولان اتحاديه هاي صنوف مختلف با پليس گفت: برنامه ها و اقدامات كنترلي و نظارتي پليس از واحدهای صنفی به منظور پیشگیری ازشیوع کرونا به صورت مداوم ادامه داشته و در اين راستا از عموم شهروندان در خواست می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طريق مركز فوريت هاي 110 به پليس اطلاع دهند.


---------------------------------------------------------


دستگیری 2 سارق و کشف 10 فقره سرقت در نکا

گروه استان ها - مازندران- فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری 2 سارق و کشف 10 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"قاسم عزیزی"در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن و معابر عمومی در شهرستان نکا، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت‌.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند 2 سارق را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنان را دستگیر کنند.

سرهنگ "عزیزی" با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به 10 فقره سرقت اماکن خصوصی و عمومی این شهرستان اعتراف کردند، اظهار داشت: این افراد پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار