دبیر ستاد  بزرگداشت دهه فجرشهرستان دشتستان خبرداد:
تابناک- دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجرشهرستان دشتستان گفت: ۴۰۰ برنامه در محورها و بخش های مختلف به مناسبت دهه فجر در دشتستان برگزار می گردد.
کد خبر: ۹۳۵۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲ 26 January 2021

به گزارش تابناک، عباسعلی اسدی  روز سه شنبه در جمع مسئولان دشتستان افزود: ۲۰کارگروه در این ستاد مشخص شده که طبق برنامه ریزی های انجام شده این برنامه ها با در نظر گرفتن شرایط خاص کرونایی و اولویت قرار دادن سلامت مردم طبق زمانبدی مشخص اجرا شود.

وی یادآورشد: یکی از اقدامات مهمی که کارگروه ها مدنظر دارند برنامه ریزی در فضاسازی محیطی و با ایجاد محورهای فرهنگی و تبلیغی برنامه ها در این دهه بصیرت افزایی، امید آفرینی، وحدت آفرینی، خود باوری و اعتماد به نفس  است.

دبیر ستاد  بزرگداشت دهه فجرشهرستان دشتستان گفت: استفاده از ظرفیت فضای مجازی در کارگروه ها بسیار تاکید شده است و باتوجه به شرایط حاکم بر جامعه برنامه ها بیشتر بصورت غیرحضوری و در صورت حضوری با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از تجمع خواهد بود.

اسدی اضافه کرد: در این خصوص نور افشانی در سطح شهر برازجان در سه نوبت در شب های ۱۲ بهمن ماه، میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ۲۲بهمن ماه انجام می شود ، نواختن گلبانگ انقلاب در مدارس، برپایی سرودهای خودرویی و رژه موتوری نیز برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار