اثر عکاس فاین آرت و هنرمند کردستانی در نمایشگاه EOD ۲۰۲۱ آمریکا که از بهمن ماه جاری در شهر فلوریدا برپا شده، به نمایش درآمد
کد خبر: ۹۳۵۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱ 25 January 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، اثر عکاس فاین آرت و هنرمند کردستانی در نمایشگاه EOD ۲۰۲۱ امریکا که از بهمن ماه جاری در شهر فلوریدا برپا شده است، به نمایش درآمد و در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار گرفت.

سالار ارکان هنرمند عکاس کردستانی درباره موفقیت خود اظهار کرد: ۱۵ هزار و ۹۱۲ اثر از ۱۲۸ کشور جهان به دبیرخانه نمایشگاه Embracing Our Differences Exhibit ۲۰۲۱ ارسال شد که از بین آثار ارسالی ۵۰ اثر منتخب و در نمایشگاه در سایز بیلبورد به نمایش درآمده است.

وی افزود: اثر "تفاوت‌ها" از اول بهمن ماه جاری تا ۱۲ فروردین سال ۱۴۰۰ به مدت ۷۲ روز در پارک ساراسوتا فلوریدا آمریکا برپا شده و در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار دارد. این نمایشگاه سالانه ۳۰۰ هزار بازدیدکننده دارد و از سال ۲۰۰۴ تاکنون بالغ بر ۳ میلیون و ۳۰۰۰ هزار بازدیدکننده داشته است.

ارکان گفت: این نمایشگاه بین‌المللی از سال ۲۰۰۴ سالانه در پارک Bayfront Sarasota فلوریدا برپا شده و هر ساله دارای ۵۰ اثر هنری به اندازه بیلبورد است.

به گفته وی، هدف این رقابت به نمایش گذاشتن و پیشبرد آگاهی در تمامی جوامع است تا مردم ارزش تفاوت‌ها را دانسته و منافع آن را درک کنند.

بیشتر بخوانید
عکاسان تسنیم برگزیده مسابقه جهانی عکس یونیسف ۲۰۲۰ آلمان شدند

برگزیدگان جشنواره سینماحقیقت معرفی شدند/ در شب یادبود شهدای کربلای ۴، جایزه ویژه سردار سلیمانی در دستان یک عکاس قرار گرفت

سالار ارکان هنرمند عکاس کردستانی متولد سال ۱۳۷۶ شهر سنندج و حدود پنج سال است به‌طور حرفه‌ای در حوزه عکاسی فعالیت می‌کند، او فعالیت خود را با عکاسی مستند در اواخر سال ۱۳۹۴ آغاز کرده و در اواخر سال ۱۳۹۷ به عکاسی صحنه آرایی شده، روی آورد.

این عکاس کردستانی تاکنون در جشنواره‌های داخلی و خارجی مختلفی مفتخر به کسب مدال افتخار جشنواره ویکتور پولینسکی قرقیزستان در سال ۲۰۱۷ و کسب رتبه‌های دوم و سوم بخش زبان و فرهنگ جشنواره دانشگاه ورشو لهستان در سال ۲۰۱۸ شده است.

ارکان شرکت در ۲۵ نمایشگاه گروهی داخلی و خارجی را در کارنامه فعالیت کاری خود دارد و علاوه بر این، ۳۰ اثر او هم به بخش نمایشگاهی جشنواره‌های داخلی و خارجی راه یافته است؛ کسب جایزه اهمیت کوهستان فائو، انتخاب یک اثر به عنوان عکس روز نشنال جئوگرافی شرکت در شمار زیادی از نمایشگاه گروهی در سنندج و ۲ نمایشگاه انفرادی در ایران و پرتغال و عکاس سه فیلم کوتاه و یک فیلم بلند نیز از دیگر فعالیت‌های این هنرمند و عکاس جوان است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار