معاون توانیر اعلام‌کرد:
معاون هماهنگی توزیع شرکت مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران گفت: فردا (سه‌شنبه) به دلیل افزایش مصرف گاز و محدودیت عرضه گاز به نیروگاه‌ها، احتمال اعمال خاموشی در تهران و مناطق شمالی کشور وجود خواهد داشت.
کد خبر: ۹۳۵۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵ 25 January 2021

 

«غلامعلی رخشانی‌مهر» امروز (دوشنبه) در جلسه ستاد مدیریت سوخت نیروگاه‌ها، صنایع و مدیریت مصرف انرژی کشور در محل مرکز پایش صنعت برق افزود: پیش بینی شده مصرف گاز به‌ویژه در بخش خانگی و تجاری فردا به شدت افزایش یابد که همین امر عرضه گاز به نیروگاه ها را با محدودیت روبرو خواهد کرد.

وی ادامه‌داد: احتمال می‌رود فردا با محدودیت سه هزار مگاواتی روبه‌رو شویم و بر همین اساس لازم است همه برنامه‌ریزی ها در این باره انجام شود.

رخشانی مهر خاطرنشان کرد: ضروری است شرکت‌های توزیع در مناطق یاد شده برنامه های اعمال احتمالی خاموشی ها را از هم اکنون تدوین کرده و به اطلاع عموم مردم از طریق سامانه های اطلاع رسانی شرکت های توزیع و اپلیکیشن «برق من» برسانند.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: اعمال خاموشی خط قرمز ما است بنابراین همه مدیران باید در این زمینه همکاری داشته باشند.

وی به همه مردم توصیه کرد: با اعمال ۱۰ درصدی صرفه جویی در مصرف شرایطی ایجاد کنند که نیازی به اعمال خاموشی نباشد.

رخشانی مهر به دو بازه زمانی حساس در فردا از ساعت هشت تا ۱۲ صبح و ۱۵ تا ۲۲ اشاره کرد و خواستار همکاری همگانی برای رعایت مصرف در این بازه زمانی شد تا برق پایدار برای همه تامین شود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار