رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت آشتیان گفت: در آستانه فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شرکت ایزوگام عایق دانا پوشش با حضور استاندار مرکزی در شهرک صنعتی آشتیان افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۳۴۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷ 25 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ،محمد تیموری افزود: همزمان با حضور استاندار مرکزی در شهرستان آشتیان و در آستانه فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۵ نفر شرکت ایزوگام عایق دانا پوشش افتتاح شد.
وی یادآورشد: از دیگر برنامه های استاندار مرکزی و هیئت همراه بازدید از شرکت شرکت آرد سبوس گل آذین آشتیان بود که ضمن بازدید از خطوط تولید این واحد صنعتی در جلسه ای به ریاست آقازاده و باحضور دستگاههای استانی ذیربط مسائل و مشکلات این واحد تولیدی موردبررسی قرار گرفت.
رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت آشتیان افزود: توزیع آرد کامل تولیدی این واحد در شبکه توزیع آرد استان،راهکارهای فرهنگ سازی استفاده ازآرد کامل درسبد غذایی خانوار،طرح احداث مجتمع خدماتی و رفاهی،راهکارهای افزایش تخصیص آب مورد نیاز مجموعه و...از مباحث مطروحه در جلسه بود.
تیموری با اشاره به سخنان استاندار گفت: استاندار مرکزی با اشاره به اهمیت استفاده از آرد کامل و نقش آن درتامین امنیت غذایی و همچنین کیفیت ممتاز آرد تولیدی و تکنولوژی منحصر به فرد به کار رفته در این واحد تاکید کرد تمامی راهکارهای ممکن و تدابیر لازم برای بهره مندی استان از این محصول درکارگروه آتی آرد ونان استان بررسی واقدامات لازم،اجرایی وعملیاتی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار