مدیر کل کمیته امداد امام (ره) قزوین گفت: ۵۵ میلیارد ریال صدقه از ابتدای امسال در استان جمع آوری شده است.
کد خبر: ۹۳۴۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵ 25 January 2021

 

مهر علی حق گویان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار داشت: میزان جمع آوری صدقه در استان قزوین نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت درصد رشد داشته است.

وی افزود: این مبالغ در راستای کمک رسانی به محرومان و جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) هزینه می شود.

این مسوول گفت: تامین بسته های معیشتی، هزینه های درمانی و پزشکی، جهیزیه برای زوج های جوان، لوازم التحریر و تب لت برای دانش آموزان نیازمند از اولویت های اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین در زمینه هزینه مبالغ جمع آوری شده است.

حق گویان اضافه کرد: مردم خیر و نیکوکار استان قزوین همواره در برنامه های کمیته امداد امام خمینی (ره) نقش ویژه و برجسته ای را برعهده داشته و به هر میزان که آنها در برنامه های این نهاد مشارکت داشته باشند، در انجام امورات محوله و کمک به محرومان بهترین عمل خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: این نهاد برای مشارکت هر چه بهتر مردم در زمینه کمک به محرومان و مستمندان طرح های ویژه ای را در طول سال برگزار می کند که از جمله مهم ترین آنها می توان به طرح جشن عاطفه ها، ایران همدل، ایران مهربان، پازل همدلی اشاره کرد..

این مسوول گفت: مردم نیکوکار و خیر قزوینی می‌توانند کمک‌های خود را علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره)، از طریق کد مهربانی # ۰۲۸*۸۸۷۷* به نیازمندان و محرومان اهدا کنند.

هم اکنون ۶۰ هزار مددجو از کمیته امداد امام (ره) استان قزوین خدمات دریافت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار