رئیس دانشگاه ایلام گفت: این کنفرانس مشترک در تاریخ 19 و 20 اسفند ماه سال جاری به صورت مجازی در دانشگاه ایلام برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۴۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶ 25 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد علی‌اکبری اظهار کرد: جامعه دانشگاهی بنا به رسالت اجتماعی که دارد، باید آثار و تبعات این پدیده را در دو سطح ملی و بین‌المللی مورد بررسی و تحلیل قرار دهد.

وی افزود: برای حل آسیب‌ها، مشکلات و مخاطرات موجود راهکار لازم و کاربردی را ارائه داده شود و از این تهدید فرصتی برای تجدیدنظر و بازنگری جامعه فراهم آورد، برای اینکه کرونا رنسانس ایران و جهان می باشد .

علی اکبری یادآور شد : با این رویکرد اساتید دانشکده ادبیات و علوم انسانی پیشنهاد برگزاری کنفرانس بین‌المللی پیامدهای جهانی کرونا به صورت مشترک با دانشگاه UTM مالزی را ارائه کردند .

وی بیان داشت : این کنفرانس مشترک در ۹محور شامل تاریخ بیماری‌های همه‌گیر از گذشته تاکنون، کرونا و فرهنگ و تغییرات اجتماعی، کرونا و مسائل اقتصادی و تجارت مدرن، کرونا و آموزش مجازی، کرونا و تفکرات مذهبی، کرونا و توریسم و ورزش، کرونا و سیاست و امنیت و ارتباطات بین‌المللی، کرونا و روابط خانوادگی و جنبه‌های روحی و روانی، کرونا و اقدامات پزشکی و بهداشتی در تاریخ 19 و 20 اسفند ماه سال جاری به صورت مجازی برگزار می شود.

وی یادآور شد: همچنین دو دانشگاه تهران و شهید بهشتی در داخل کشور و دانشگاه‌های نامیک کمال و اسکودار از کشور ترکیه و دانشگاه‌های سلیمانیه و کوفه از کشور عراق در برگزاری این کنفراس همکاری دارند.

علی‌اکبری بیان داشت : این کنفرانس فرصتی خوب برای گردآوری متخصصان در رشته‌های مختلف علوم انسانی و اجتماعی از سراسر جهان به منظور تبادل نظر و تبیین پیامدهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و آموزشی کرونا در ایران و جهان می باشد .

وی افزود: مقالات برتر در مجلات معتبر داخلی و خارجی چاپ خواهد شد و علاقه‌مندان به حضور در این کنفرانس می‌توانند آثار خود را بر اساس دستورالعمل مربوطه به زبان انگلیسی تا تاریخ 30 ژانویه به آدرس https://humanities.utm.my/islamic/icctme2021/ ارسال نمایند./م

بیشتر بخوانید :

ارسال ۱۷۰ مقاله به دبیرخانه کنفرانس ملی "تازه‌های علوم ورزش و سلامت

ارسال 212 اثر به همایش زیست جهان پساکرونا درایلام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار