«ارشک محبی» کشتی‌گیر کرمانشاهی عضو تیم ملی آزاد کشورمان گفت: شرایط خوبی در اردوی تیم ملی کشتی فراهم شده و همین موضوع کمک می‌کند تا بتوانیم سریعتر به شرایط آمادگی لازم دست پیدا کنیم.
کد خبر: ۹۳۴۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳ 25 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،محبی اظهار داشت: پس از مدت ها تعطیلی رقابت ها و تمرینات کشتی گیران مدتی است که مسابقات و اردوها آغاز شده است.

وی با بیان اینکه ملی پوشان کشتی ایران رفته رفته شرایط بهتری را پیدا می کنند، افزود: به طور قطع در ادامه وضعیت بهتری را از کشتی گیران شاهد خواهیم بود و تا زمان آغاز مسابقات پیش رو آمادگی لازم کسب می شود.

محبی ادامه داد: جو حاکم بر اردو نیز کاملا دوستانه و کشتی گیران در عین رفاقت باهم رقابت می کنند تا در نهایت هرکدام آنها که انتخاب شدند نماینده شایسته ای برای کشتی کشور باشند.

ملی پوش وزن ۹۲ کیلوگرم ایران شرایط آمادگی خودش را نیز مطلوب ارزیابی کرد و گفت: هرچه از زمان اردو بگذرد شرایط آمادگی بهتر شده و امیدوارم شایستگی حضور در مسابقات پیش رو را داشته باشم.

وی گفت: در وزن ۹۲ کیلوگرم ۲ کشتی گیر خوب دیگر از استان های تهران و مازندران حضور دارند اما تمام تلاش خود را به کار می بندم تا بتوانم با موفقیت در مسابقات انتخابی دوبنده تیم ملی را کسب کنم.

اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران از روز چهارم بهمن با حضور ۴۲ کشتی گیر از استان های مختلف کشور آغاز شده و تا چهاردهم این ماه ادامه خواهد داشت.

هدایت تیم ملی کشتی آزاد ایران برعهده غلامرضا محمدی قرار دارد و ابراهیم مهربان، عباس حاج کناری، محمد اصلانی، حسن طهماسبی، تورج کفایی و علی صالح نیز به عنوان مربی وظیفه تمرین دادن اردونشینان را برعهده دارند.

تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران خود را برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک ۲۰۲۱ که ۲۰ تا ۲۲ فروردین و قهرمانی آسیا که ۲۳ تا ۲۸ فرردین ۱۴۰۰ در قزاقستان برگزار می شود، آماده می کند.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار