مدیر آموزش و پرورش روانسر گفت: عملیات ساخت ۹ واحد آموزشی در روستاهای این شهرستان با میانگین پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در حال ساخت است.
کد خبر: ۹۳۴۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱ 25 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،کامران حسین زاده در نشست شورای آموزش و پرورش روانسر افزود: دانش آموزان ۲۸ واحد آموزشی این شهرستان هم اکنون در کانکس مشغول تحصیل هستند.

وی تصریح کرد: نیازمند توسعه فضاهای آموزشی در سطح شهرستان هستیم و راه اندازی مجمع خیرین مدرسه ساز را آغاز کرده ایم.

مدیر آموزش و پرورش روانسر میزان مشارکت آموزش و پرورش این شهرستان را در طرح آجر به آجر مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: با استقبال و همراهی معلمان، اولیا و دانش آموزان شهرستان روانسر در جایگاه های برتر استانی قرار دارد.

حسین زاده ادامه داد: از مجموع ۱۳۵ دانش آموز بازمانده از تحصیل شناسایی شده در این شهرستان، تاکنون ۵۲ نفر از طریق مدارس از راه دور شناسایی جذب و ثبت نام شده اند و تلاش داریم باقی مانده دانش آموزان در مدارس نزدیک به روستای محل زندگی سازماندهی، جذب و ثبت نام شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری روانسر نیز با بیان اینکه هزینه در آموزش و پرورش سرمایه گذاری برای آینده است، گفت: آموزش و پرورش همچنان یکی از اولویت های نظام است و در این راستا شاهد تحول در تجهیزات، بناها و مدارس سطح کشور هستیم.

پژمان امجدیان افزود: مردم شهرستان روانسر در کارهای خیر و خداپسندانه مشارکت خود را به اثبات رسانده اند و این شهرستان ظرفیت های خوبی برای جذب خیرین به ویژه در حوزه مدرسه سازی دارد.

وی بر مستندسازی املاک آموزش و پرورش تاکید کرد.

بیش از هشت هزار و ۷۰۰ دانش آموز روانسری در ۱۵۲ واحدآموزشی در سال تحصیلی جاری مشغمل فراگیری علم و دانش هستند.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار