محسن رخصی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: ۹ هزار حامی جدید در استان به منظور حمایت از ایتام و فرزندان نیازمند محسنین به پویش ایران مهربان پوستند.
کد خبر: ۹۳۴۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 25 January 2021

محسن رخصی، در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با اجرای پویش ایران مهربان از نیمه دوم سال جاری تاکنون ۹ هزار حامی جدید به این پویش پیوسته اند.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون بیش از ۱۰ هزار یتیم و فرزند محسنین در استان تحت حمایت این نهاد هستند، که در حال حاضر سرانه کمک ماهانه حامیان نیک اندیش به هر یک از فرزندان معنوی تحت حمایت ۳۵۰ هزار تومان است که امید است با جذب حامیان جدید در پویش ایران مهربان تا پایان سال این میزان افزایش چشمگیری پیدا کند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه افزود: با مشارکت مردم، دستگاه های اجرایی و سازمان ها در پویش ایران مهربان بیش از ۳۷ هزار حامی جدید برای فرزندان ایتام و محسنین در استان تا پایان امسال جذب شود.

 رخصی تصریح کرد: امیدورایم خیرین و مردم بیشتری به این پویش بپیوند تا با کمک آنها دیگر فرزند یتیمی بی حامی نباشد.

وی  در پایان گفت:مراجعه به دفاتر کمیته امداد در شهرستان ها و یا سایت الکترونیکی ekram.emdad.ir ، ارسال عدد ۱ به شماره پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۳ و همچنین تماس با شماره ۰۹۶۸۸۷ از درگاه های مشارکت خیران نیک اندیش در پویش ایران مهربان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار