تابناک-ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان هرمزگان، گفت: میدانی در بندرعباس به یاد شهدای نیروی دریایی نام‌گذاری شود.
کد خبر: ۹۳۴۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷ 25 January 2021

نام‌گذاری میدانی به یاد شهدای نیروی دریایی در بندرعباس

به گزارش خبرنگار تابناگ هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان به همراه علی رئوفی معاون سیاسی و امنیتی استانداری در منطقه یکم امامت نیروی دریایی راهبردی حضور یافت و با فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان، دیدار و گفت وگو کرد.

امیر دریاداردوم شفقت رودسری در این دیدار به خدمات اجتماعی و مردمی ارتش جمهوری اسلامی در مواقع حساس و بحرانی از جمله اقدامات درخشان این نهاد مقدس که بارها و بارها تکرار شده است اشاره و اظهار کرد: کمک به سیل‌زدگان سراسر کشور از جمله استان‌های گلستان، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، ریشه‌کنی فلج اطفال، مهار آتش‌سوزی جنگل‌های گلستان و کهگیلویه نمونه ای از این خدمات است.

وی در ادامه، امدادرسانی به حادثه‌دیدگان زلزله‌های شهرهای رودبار و منجیل در استان گیلان، زنجان، شهرستان‌های بم، زرند، قائنات و کرمان و زلزله غرب کرمانشاه در شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و روستاهای اطراف آن، کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده در فروردین ۹۸ و ورود همه‌جانبه برای مقابله با ویروس کرونا را از دیگر خدمات اجتماعی و مردمی ارتش جمهوری اسلامی در مواقع حساس و بحرانی است.

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان هرمزگان تصریح کرد: همچنین برگزاری رزمایش های گسترده نظامی، از جمله اقدامات مهم و درخشان این نهاد مقدس محسوب می‌شود که سهم استان هرمزگان نیز در این یاری‌ها، کمک‌ها و امدادرسانی‌ها، احداث نقاهتگاه‌های ۱۰۰ تختخوابی کرونایی در بندرعباس با تقدیم شهید مدافع سلامت، بیش از پیش محسوس است.

امیر دریاداردوم شفقت رودسری، اختصاص میدانی با عنوان شهدای دریایی، ساخت ماکت ناوشکن های ساخت داخل و نصب در میادین سطح شهربندرعباس را نیز از موارد همکاری ذکر کرد که در امر زیباسازی شهری مطلوب خواهند بود.

انتهای پیام /ز102

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار