استاندار ایلام با ابراز نگرانی از کاهش سن فوتی و ابتلا به کرونا در استان گفت: بر اساس آمار دانشگاه علوم پزشکی سن ابتلا به کرونا به ۴۰ سال رسیده است و حتی کمتر از این سن و بسیاری از جوانان و نوجوانان درگیر این بیماری می شوند به همین دلیل از مردم خواهشمندم که رعایت کنند.
کد خبر: ۹۳۴۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰ 24 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ سلیمانی دشتکی اظهار داشت : جوانان توجه داشته باشند پروتکل های بهداشتی، فاصله اجتماعی و زدن ماسک را رعایت کنند، چراکه ممکن است دچار این بیماری شوند و این بیماری را به خانواده های خود انتقال و آنها را دچار مشکل کنند.

وی افزود: همچنین سن فوتی در بین بیماران کرونایی هم کاهش یافته است که این هم به دلیل مراجعه دیر هنگام به مراکز بهداشتی است.

سلیمانی دشتکی گفت: طرح سردار سلیمانی طرح بسیار مهمی است و با همکاری بسیج و سپاه و همراهی هلال احمر و علوم پزشکی و فرمانداران در حال انجام است.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: اگر این سه راهکاری که در طرح شهید سلیمانی ارائه می شود به طور کامل انجام شود که شامل قرنطینه کردن بیماران به معنی شناسایی کردن بیماران و عدم ورود به جامعه است و شناسایی افرادی که با فرد مبتلا ارتباط داشته است و قرنطینه نمودن او و انجام آزمایش و تست کرونا می توان به مهار این بیماری کمک کرد.

وی تاکید کرد: یکی از اهداف طرح شهید سلیمانی جلوگیری از ورود افراد مشکوک به جامعه است و افراد مسن، خانم های باردار و افرادی که دارای بیماری زمینه هستند باید مراقبت های لازم را انجام دهند که به کرونا مبتلا نشود و با
رعایت پروتکل ها ، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک به قطع زنجیره کرونا کمک کنند./م

بیشتر بخوانید : 

۸۰ درصد مردم ایلام در طرح شهید سلیمانی غربالگری کرونا شدند

اجرای 98 درصدی طرح غربالگری کرونا در آبدانان

شناسایی و غربالگری بیش از 14هزار نفر در طرح شهید سلیمانی بدره

شناسایی 70مبتلا به کرونا در طرح شهید سلیمانی در شهرستان دهلران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار