شهردار:
شهردار تبریز با بیان این‌که امسال به دلیل محدودیت‌های کرونا، دهه فجر متفاوتی خواهیم داشت، گفت: شهرداری تبریز ۱۰۷ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر اجرا می‌کند.
کد خبر: ۹۳۴۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸ 23 January 2021

به گزارش تابناک تبریز، ایرج شهین باهر در جلسه ستاد گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر با اشاره به این‌که شهرداری تبریز به عنوان ستاد اجرایی گرامیداشت این ایام انتخاب شده است، اظهار کرد: ما علاوه بر وظیفه اداری، به عنوان یک ایرانی وظیفه انسانی نیز در قبال خون‌هایی که در راه انقلاب اسلامی ریخته شده است، داشته و به کسانی که با از جان‌گذشتگی، انقلاب اسلامی را رقم زدند، بدهکاریم.

وی ادامه داد: اگر ما امروز در جهان حرفی برای گفتن داریم و در آمریکا یک رئیس جمهور می‌آید و کشور ایران را محوریت صحبت‌های خود قرار می‌دهد، نتیجه استقلال ملت ایران و سربلندی انقلاب اسلامی به رهبریت حضرت امام خمینی (ره) است.

وی با بیان این‌که جمهوری اسلامی ایران معادلات زیادی را در جهان به هم زده است، عنوان کرد: ایران همان مملکتی است که مردم آن قبل از انقلاب هیچ اختیاری برای خود نداشت و از خارج از کشور برای آن‌ها تصمیم گرفته می‌شد. این نکته باید همیشه به مردم یادآوری شود که ما قبل از انقلاب کجا بودیم و با پیروزی انقلاب اسلامی به کجا رسیده‌ایم.

وی افزود: ما در دهه فجر نشان می‌دهیم که هم‌چنان پای کار هستیم و پشت رهبری عزیزمان ایستاده‌ایم.

شهین باهر ادامه داد: ما این پیام را به گوش جهانیان می‌رسانیم که هم‌چنان بر روی اعتقادمان به نظام مقدس جمهوری اسلامی پایبند هستیم و تلاش می‌کنیم تا این انقلاب با سربلندی به راه خود ادامه دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این‌که فضاسازی شهری در ایام الله دهه مبارک فجر باید مبتنی بر منویات مقام معظم رهبری باشد، افزود: شور و حال ایام الله دهه مبارک فجر باید زنده نگه داشته شود و حس و حالی که مردم در زمان انقلاب اسلامی داشتند، باید دوباره تداعی شود. ما باید رهبری داهیانه حضرت امام خمینی (ره) را که انقلاب را به سرمنزل مقصود رساندند، بار دیگر به مردم نشان دهیم.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی با اشاره به محوریت بیانیه گام دوم انقلاب در فضاسازی شهری، گفت: باید عملکرد مدیران جهادی در راستای مفاد این بیانیه بیش از پیش به اطلاع مردم برسد. امام خمینی (ره) همیشه به این موضوع تاکید داشتند که مدیران کارهایی که انجام می‌دهند را اعلام کنند تا مردم در جریان امور قرار گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار