طرح پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به خیران برای تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان در استان قزوین به اجرا درآمد که تاکنون ۸۰۰ نیکوکار برای شرکت در این طرح اعلام آمادگی کرده اند.
کد خبر: ۹۳۴۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 23 January 2021

مهرعلی حق گویان، مدیرکل کمیته امداد استان گفت: با توجه به درخواست اعلام آمادگی ۸۰۰ خیر برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه در قزوینبسیاری از خیران و همچنین نیاز دانش آموزان برای تهیه تبلت و یا گوشی هوشمند، طرح پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به خیران برای تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان برای اولین بار و تنها استان در سطح کشور، در استان قزوین اجرا شد .

وی افزود : برای این منظور ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اعطای تسهیلات فراهم شده است و نیکوکاران می‌توانند از ۳ میلیون تا ۳۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت : این تسهیلات به صورت قرض الحسنه است و برای تأمین نیاز محرومان صرف می‌شود البته نیکوکاران در صورت معرفی نیازمند، این تسهیلات برای همان فرد معرفی شده هزینه خواهد شد.

حق گویان افزود : تاکنون ۸۰۰ نیکوکار برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه اعلام آمادگی کرده اند و پرداخت تسهیلات به این افراد در دست اقدام است.

وی با اشاره به ظرفیت بالای صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گفت : این صندوق تنها مؤسسه دارای مجوز از بانک مرکزی است که تسهیلات به صورت کاملا قرض الحسنه پرداخت می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد استان افزود : این صندوق آمادگی دارد تا به میزان سپرده گذاری خیران، از محل هم افزایی تسهیلات به افراد معرفی شده از سوی سپرده گذاران تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کند.

وی گفت : هدف این صندوق قرض الحسنه رفع مشکلات مالی نیازمندان به دور از بروکراسی اداری و بر پایه نظام قرض الحسنه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار