مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار از ابتدای امسال تاکنون برای توسعه زیرساخت‌ها و ایجاد بستر مناسب برای جذب سرمایه‌گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هزینه شده است.
کد خبر: ۹۳۴۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 23 January 2021

 

حمیدرضا خانپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر افزود: پیش بینی می‌شود تا پایان امسال ۴۰۰ میلیارد ریال دیگر برای توسعه زیرساخت‌ها و اجرای طرح‌های عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین هزینه شود.

این مسوول اظهار داشت: در حال حاضر ۴۰ طرح زیرساختی و عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین در دست اجرا است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: طرح‌های زیرساختی و عمرانی شهرک‌های صنعتی استان شامل آسفالت کشی و جدول کشی خیابان‌ها و ترمیم معابر، ایجاد شبکه روشنایی و توسعه فضای سبز، ساخت تصفیه خانه فاضلاب و تقویت پست‌های برق است.

وی یادآور شد: پارسال حدود ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین هزینه شده بود.

خانپور با بیان اینکه با سرمایه گذاری‌های دولت برای آماده سازی اراضی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در نقاط مختلف استان امکان جذب سرمایه گذاران بخش تولید وجود دارد،افزود: با توسعه و تقویت زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی، بستر لازم برای جذب سرمایه گذار در این نقاط ایجاد شده است.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

نزدیک به هزار واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین دارای پروانه بهره برداری هستند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار