آیت الله حسینی همدانی گفت: آمریکا رژیمی با خوی استکباری دارد و فرقی نمی‌ کند رئیس‌ جمهور آن چه کسی باشد، مسیر آنان یکی است با دو ادبیات.
کد خبر: ۹۳۴۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰ 23 January 2021
به گزارش «تابناک البرز» امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه با اشاره به سیزدهم جمادی الثانی سالروز وفات ام البنین (س)، گفت: این مادر باوفا فرزندانش را به پیشگاه حسین (ع) هدیه کرد و با استقامت در مسیر اهل بیت (ع) آسمانی شد و در بقیع آرام گرفت.
آیت الله حسینی همدانی وفا و بصیرت ام البنین (س) را مثال زدنی دانست و افزود: سالروز شهادت ایشان به عنوان روز تکریم از مادران و همسران شهدا نامگذاری شد تا جایگاه بانوان بصیر و ولایتمدار در توسعه آرمان های انقلاب اسلامی گرامی داشته شود.
وی با اشاره به اینکه پیروی از ولایت توسط مادران و هسران شهدا موجب ناامیدی دشمنان می شود، اظهار داشت: در عرصه های حماسه آفرینی اعم از دفاع مقدس آنها نه تنها مانع جهاد همسران یا پسران خود نشدند بلکه آنها را همراهی کردند.
آیت الله حسینی همدانی تربیت انقلابی و سبک زندگی خانواده شهدا را لازمه پرورش نسل جدید دانست و در بخش دیگری تصریح کرد: برای تحقق بیانیه «گام دوم» باید کارگزاران نظام تغییر و دولتِ جوانِ حزب ‌الهی متصدی امور شود تا بستر لازم برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی فراهم شود.
وی با اشاره به اینکه اگر نسل جوان وارد عرصه مدیریت کشور شوند حرکت عمومی کشور استمرار پیدا می کند، گفت: اولین جلسه راهبران اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی استان البرز هفته گذشته با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها و اصحاب رسانه استان برگزار شد اما باید فعالیت های تخصصی هم انجام شود.
آیت الله حسینی همدانی با شاره به اینکه دوران داعیه‌ داری لیبرال دمکراسی با افول آمریکا به پایان خود رسید و رئیس‌جمهور دیوانه صفت کشور نماد قدرت و تمدن و دمکراسی با افتضاح تمام رسماً فاتحه دمکراسی را خواند، افزود: البته رژیمی که خوی استکباری دارد فرقی نمی‌کند رئیس‌جمهور آن چه کسی باشد، مسیر آنان یکی است با دو ادبیات.
وی بایدن را موثر در جنایات آمریکا به جهان موثر دانست و اظهار داشت: ترامپ و بایدن با هم تفاوتی ندارند و خوی استکباری صادقانه نبوده و با فریبکاری همراه است و نباید منتظر صادقانه به میدان آمدن دشمن اسلام و انقلاب و حاکمیت و مردم بود.
امام جمعه کرج تصریح کرد: بایدن معتقد است اگر ایران به توافق بازگردد ما هم به این توافق برمی‌گردیم، اما از این مسئله به‌ عنوان سکویی برای دستیابی به یک توافق طولانی ‌تر و قوی‌تر و رسیدگی به مسائل دیگر به‌ خصوص مسئله موشکی و فعالیت ‌های بی ‌ثبات کننده ایران استفاده خواهد کرد.
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه توان دفاعی و موشکی و نقش مؤثر ایران در منطقه هرگز قابل ‌مذاکره نیست، گفت: جای تأسف دارد مسئولی بعد از این ‌همه خرابکاری، در مصاحبه به گونه ای از بی ‌اعتمادی به آمریکا می گوید و ادامه می دهد که آنچه رهبری از ما می ‌خواست سخت بود عمل کنیم.
وی با طرح این سوال که آیا نباید این ‌همه خسارت زده‌ شده به کشور را پیگیری حقوقی و قضائی کرد؟افزود: بایدن باید بند که راه تعامل با ایران دست برداشتن از خوی استکباری است و بازپرداخت اموال غصب شده و جبران حقوقی که تا امروز از بین برده ‌اند کمترین خواسته مسئولین نظام و ملت انقلابی ایران است.
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه شعار همیشگی ما مرگ بر آمریکا است، به انتخابات شوراها اشاره کرد و اظهار داشت: بازار انتخابات کم کم گرم شده و معرکه دین داری و دین فروشی اغاز می شود  و عده ای که پایگاه های خود را از دست داده اند دوباره به دنبال ورود به شورای شهر هستند.
وی در خاتمه تصریح کرد: برخی از افراد پول خرج می کنند و تهمت می زنند و برای رفتن به شورای شهر خواب ها دیده اند اما مردم با بصیرت و تصمیم گیری درست می توانند خواب های آنها را پریشان کنند تا جوانان متدین، پاک دست و حزب الهی وارد عرصه های مدیریتی شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار