پولت را نمی دهیم، این هم دلیلش
بارسلونا حاضر نیست به کیکه ستین غرامت پرداخت کند و برای این مهم دلایلی عجیب را مطرح کرده است.
کد خبر: ۹۳۴۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷ 22 January 2021

به گزارش تابناک سمنان در روزهای ابتدایی سال 2020 بود که مدیران بارسلونا در تصمیمی عجیب ارنستو والورده را برکنار کرده و کیکه ستین را به جای او به عنوان سرمربی جدید بلوگرانا انتخاب کردند. اما شرایط هرگز بر وفق مراد این سرمربی پیش نرفت و بعد از ناکامی در فتح لالیگا، شکست سنگین 2-8 مقابل بایرن مونیخ پایان کار او در نیمکت بارسلونا بود.

 

 

در ژانویه 2020 کیکه ستین قراردادی به مدت دو و نیم سال با بارسلونا امضا کرد و قرارداد او تا سال 2022 بود. نشریات اسپانیایی دو ماه پیش خبر از شکایت کیکه ستین از باشگاه بارسلونا به علت عدم رعایت تعهدات دادند. کیکه ستین معتقد است اخراج شده و به همین دلیل خواهان دریافت تمام دستمزد خود تا پایان سال 2022 از بارسلوناست.

ستین در جدیدترین مصاحبه خود در مورد طلبش از بارسلونا گفت:« راستش را بخواهید هنوز بارسلونا پولی به من پرداخت نکرده و من منتظرم این کار را انجام دهند.»

 

 

 

 

واقعیت این است که بارسلونا قصد ندارد این مبلغ را به ستین پرداخت کند و طبق افشاگری کادنا سر، طی نامه ای این موضوع را به اطلاع ستین رسانده است. در نامه ای که سپتامبر گذشته از سوی بارسلونا برای ستین ارسال شده، باشگاه کاتالان خطاب به این مربی گفته است:« برای همه واضح و مبرهن است که شما قدرت رهبری لازم برای هدایت تیمی مثل بارسلونا را نداشتید. اتفاقی که انتقادات زیادی را موجب شد و در واقع این دستیار شما(ادر سارابیا) بود که هنگام بازی و در تمرینات بازیکنان را هدایت می کرد.»

 

 

 

 

بارسلونا همچنین به ستین گوشزد کرده است که او تیم را در رده اول لالیگا تحویل گرفت و نایب قهرمان تحویل داد و اینکه به وعده هایش برای ارائه بهترین بازی ها نیز عمل نکرد. بارسلونا با یادآوری شکست سنگین 8-2 بارسا از بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان و ذکر این نکته که سنگین ترین شکست تاریخ باشگاه در لیگ قهرمانان بود، همراه با حذف در یک چهارم نهایی کوپا دل ری برابر بیلبائو، از آنها به عنوان دلایلی برای بی کفایتی ستین نام برده است.

باشگاه کاتالان به ستین خاطرنشان کرده است که در ده سال گذشته تیم هشت بار در فینال کوپا دل ری حاضر بوده ولی با او در یک چهارم حذف شده است.

 بارسلونا در دعوی قضایی با ستین این موارد را به دادگاه خواهد برد و سعی دارد با ناتوان نشان دادن ستین، در نهایت مبلغ غرامت را به این مربی پرداخت نکند که در نوع خود اتفاقی بدیع در تاریخ باشگاه محسوب می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار