رییس پلیس راه ایلام؛
رییس پلیس راه ایلام گفت: خودروهای سنگین پنج محور مانند تریلی به علت لغزندگی جاده ها اجازه تردد در جاده های این استان ندارند.
کد خبر: ۹۳۳۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷ 21 January 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: این خودروها برای جلوگیری از هرگونه حادثه و قیچی کردن جاده باید تا پایان بارش ها و لغزندگی مسیرها، در حاشیه جاده ها توقف کنند و از ادامه تردد آنها جلوگیری به عمل می آید.

وی افزود: سایر خودروها نیز باید مجهز به زنجیرچرخ باشند و رانندگان پیش از مسافرت باید از سلامت فنی وسیله نقلیه خود به ویژه برف پاک کن و چراغ ها مطمئن باشند.

همتی زاده یادآور شد: عملیات برفروبی در گردنه ها و جاده های کوهستانی برفگیر توسط تیم های راهداری به اتمام رسیده است و تردد در همه محورهای مواصلاتی استان روان است.

وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه ادامه بارش برف در مناطق کوهستانی و برفگیر استان دور از ذهن نیست، تمامی راهدارخانه های استان فعال و در وضعیت آماده باش بوده و تیم های راهداری و پلیس راه نیز در تمام مسیرهای اصلی و فرعی استان مستقر هستند.

وی از همه رانندگان خواست: در صورت الزام به مسافرت در این شرایط جوی باید نکات احتیاطی از جمله رعایت فاصله طولی با دیگر خودروها و پرهیز از سرعت و سبقت را مد نظر داشته باشند.

به گزارش ایرنا، بر اساس پیش بینی های هواشناسی استان ایلام بارش برف و باران که از عصر امروز شروع شده است تا صبح فردا ادامه خواهد داشت و به علت وزش باد و بارش برف احتمال بروز کولاک در گردنه ها و مسیرهای کوهستانی استان دور از ذهن نیست و تا صبح روز یکشنبه هم یخبندان صبحگاهی رخ می دهد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار