مدیرکل بازرسی استان البرز با بیان اینکه بانک‌ها به جای بنگاه داری لازم است از تولید حمایت کنند ، گفت: کشمکش دستگاه‌های اداری سد راه تولید است.
کد خبر: ۹۳۳۳۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵ 19 January 2021

کشمکش دستگاه‌های اداری سد راه تولید

به گزارش «تابناک البرز» احمد علی آبادی فراهانی در پانزدهمین نشست کمیسیون سرمایه‌گذاری، پول و بانک اتاق بازرگانی البرز که با حضور بازرس کل امور اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور  و رئیس دفتر حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید ملی این سازمان همراه بود ، اظهار داشت: نگاه ما در استان، حمایت از بخش تولید و ایجاد بستر مناسب برای شکوفایی و توسعه این بخش بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: اشکال بخش خصوصی این است که گرفتار تضاد در دستگاه‌های دولتی شده است و دلیلش این است که به منظور پیگیری مشکلات اقتصادی کارگروه‌هایی مانند ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و یا تنظیم بازار را در سطح وزارت خانه‌های مختلف داریم که هر کدام مصوبات خاص خود را دارند و این افتراقی که در سطح دستگاه‌های اجرایی در بحث  تصمیم گیری‌ها وجود دارد مانعی جدی  بر سر راه تولید  است.

مدیرکل بازرسی استان البرز ، گفت: هر کدام از دستگاه‌های اجرایی به نحوی می‌خواهند به تولید کمک کنند اما در عمل کشمکش‌های میان آنها سبب بروز مشکل برای حوزه تولید است.

وی تاکید کرد: دستگاه قضا به جد پای کار ایستاده است تا بانک‌ها از بنگاه داری خارج شده و به جای نگاه سودآوری از تولید به دنبال پیاده سازی دیدگاه حمایت از تولیدکنندگان باشند که در این مورد نیاز به اعمال تصمیماتی نه در سطح استانی بلکه در سطح  ملی است.

فراهانی با بیان اینکه رویکرد بانک‌ها باید حمایت از تولید باشد ، گفت: بانک‌ها نباید به سمتی حرکت کنند که با سودآوری از حوزه تولید به سرمایه‌گذاری برای ورود کرده و باید نگاه خود را معطوف به تولید و کمک به آن کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار