دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت هلیلان:
دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت هلیلان با بیان اینکه بنیاد علوی در آبرسانی به روستای های داجیوند مشارکت می کند، گفت: این نهاد ۵۰ درصد هزینه های این پروژه را برعهده می‌گیرد.
کد خبر: ۹۳۳۲۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 19 January 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ احمد همتی اظهار داشت: طی هماهنگی و رایزنی های که با ادارت ذیربط شهرستان و استان انجام شده درصدد تامین آب شرب منطقه داجیوند هلیلان از چند ساعت در روز به تمام وقت هستیم.

وی یادآور شد: بنیاد علوی برای پروژه تنگ تیر منطقه زردلان طبق برنامه ۴۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده که این پروژه مهم ارتباطی در هلیلان نیز در حال انجام است.

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت هلیلان ( بنیاد علوی ) در ادامه به پروژه‌های ورزشی بنیاد در هلیلان اشاره کرد و افزود: برای تکمیل زمین چمن ورزشی شهر کهره ۶ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده که حداکثر تا پایان سال ۹۹ این پروژه افتتاح می شود.

همتی اضافه کرد: احداث سه زمین چمن مصنوعی در سطح روستاهای هلیلان و حمایت از ورزشکاران سطح شهرستان از دیگر اقدامات بنیاد در حوزه ورزش هلیلان است.

وی تاکید کرد: بنیاد علوی هلیلان همچنین در خصوص ایجاد اشتغال جوانان برای افراد جویای کار تسهیلات ارزان قیمت در قالب طرح های دامپروری، زنبورداری، زراعت و گیاهان دارویی پرداخت خواهد کرد.

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت هلیلاناز تخصیص ۱۵ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت های شهر توحید خبر داد و گفت: این مبلغ برای زیرساخت های عمرانی و مبلمان شهری از سوی بنیاد علوی به مرکز شهرستان اختصاص یافته است.

به گفته وی در آینده نزدیک کلیه خانوارهای هلیلانی تحت پوشش بهزیستی از بنیاد علوی کمک معیشتی دریافت خواهند کرد.

نهاد آبادانی و پیشرفت هلیلان (بنیاد علوی) اوایل شهریور ماه سال جاری افتتاح شد که مهم ترین هدف این نهاد محرومیت زدایی این شهرستان در قالب اجرای طرح های زیرساختی، عمرانی، اشتغال زایی، پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و اتمام پروژه‌های نیمه تمام است.

شهرستان تازه تاسیس هلیلان به همراه ملکشاهی جزو ۲۷ شهرستان هدف آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان کشور هستند./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار