مدیرآموزش و پرورش شهرستان دیرگفت: مریم ابراهیمی فرهنگی نیک اندیش دیری با اهدا ۲۲ تبلت به دانش آموزان نیازمند لبخند رضایت را به لب‌های آنان نشاند
کد خبر: ۹۳۳۲۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۶ 19 January 2021
 معلم دیری ۲۲ تبلت به دانش آموزان نیازمند اهدا کرد

به گزارش تابناک، احمد عبدالله زاده روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: شرایط تحصیلی امسال بسیار متفاوت‌تر از سال‌های قبل بوده و با مشارکت و همکاری همه جانبه و تلاش مضاعف فرهنگیان و خیران و مردم برخی از موانع تحصیل دانش آموزان این شهرستان برطرف شد.

وی گفت: معلمانی در بین ما وجود دارند که با حقوق و دستمزد اندک برای دانش آموزها تبلت یا گوشی هوشمند خریداری و هدیه کردند.

رئیس اداره آموزش و پرورش دیر افزود:مدرسه مکانی برای یادگیری همدلی و نوع دوستی است و معلمان با پیشه کردن چنین روشی می‌توانند آینده ای زیبا را برای دانش آموزان بسازند.

عبدالله زاده یادآورشد: افزون بر کمک کمیته امداد در خصوص اهدا تبلت دانش آموزی، فرهنگیان، افراد نیکوکار و شرکت‌های پیرامونی شهرستان دیر نیز تاکنون ۱۱۱ تبلت و گوشی هوشمند به دانش آموزان نیازمند اهدا کرده اند.

وی گفت: در زمان حاضر ۵۰۰ دانش آموز نیازمند، به گوشی و تبلت دسترسی ندارند و تلاش می‌شود از ظرفیت افراد نیکوکار، فرهنگیان و شرکت‌ها برای برطرف کردن این مشکل اقدام  شود.

این معلم نیک اندیش دیری گفت: تلاش کردم هیچ دانش آموزی در این شرایط از کسب علم و دانش از تحصیل بازنماند در همین راستا ۲۲ تبلت تهیه و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار دادم.

مریم ابراهیمی بدون اشاره به هزینه تبلت‌ها افزود: آرزو دارم هیچ کودکی برای کسب علم و آگاهی در تنگنا نباشد.

بندر دیر در فاصله ۱۸۰ کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار