رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خمین گفت: سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال امسال در بخش صنعت این شهرستان سرمایه‌گذاری شده که نقش به سزایی در جهش تولید و ایجاد اشتغال داشته است.
کد خبر: ۹۳۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷ 16 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، محمدرضا سلیمانی افزود: این میزان سرمایه‌گذاری مربوط به ۱۶ پروانه بهره‌برداری تولیدی و صنعتی است که با راه اندازی‌آن‌ها در مجموع ۲۵۰ فرصت شغلی جدید در این شهرستان فراهم شده است.
وی ادامه داد: ۳۰ جواز تاسیس صنعتی نیز در ۹ ماهه امسال در این شهرستان صادر شده که برآورد اشتغالزایی آن‌ها پس از راه اندازی ۵۱۴ فرصت شغلی پایدار خواه بود.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خمین اظهار داشت: مجموع سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی این واحدها در حوزه‌های مختلف صنعتی و تولیدی ۲ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال است.
سلیمانی یادوآر شد: چند طرح صنعتی بزرگ شامل شرکت خودروسازی، پتروشیمی و صفحه‌های خورشیدی و شماری از طرح‌های کوچک در خمین در دست انجام است که با تکمیل و راه اندازی آن‌ها در سال جاری، چهره صنعتی این شهرستان دگرگون می‌شود.
وی گفت:جواز تاسیس صنعتی تمایل به سرمایه‌گذاری در یک منطقه را نشان می دهد و بر اساس آن سرمایه گذار باید نسبت به فرایند احداث واحد صنعتی اقدام کند اما پروانه بهره‌برداری هنگامی که کلیه عملیات ساختمانی واحد صنعتی به اتمام برسد و خط آزمایشی تولید واحد فعال شود، از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت صادر می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار