استاندار قزوین و هیات همراه امروز از چند واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی حیدریه واقع در شهرستان تاکستان بازدید و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۳۲۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴ 13 January 2021

بازدید مدیران ارشد استان قزوین از واحدهای صنعتی به صورت مستمر و به منظور رفع موانع تولید، ایجاد رونق اقتصادی و تحقق شعار جهش تولید انجام می‌شود.

استاندار قزوین در بازدید از شرکت قادر صنعت زاگرس تولید کننده ماشین آلات جدا کننده مواد معدنی و بسته بندی در شهرک صنعتی حیدریه گفت: اصلی‌ترین سیاست دولت در راستای تحقق رونق و جهش تولید، حمایت از تولید داخلی است.

هدایت اله جمالی پور در این بازدید اظهار کرد: بر اساس مصوبه کارگروه ستاد تسهیل تمامی واحدهای صنعتی و تولیدی استان که در چندین سال گذشته دارای مشکل بودند مشکلات آنها در حال بررسی است تا بتوانیم راهکارهای لازم برای رونق آنها را پیدا کنیم.

استاندار قزوین افزود: بازدیداز واحدهای تولیدی و صنعتی با هدف حل موانع و مشکلات تولید و رونق اشتغال انجام می گیرد و مواردی که در بازدیدها توسط مدیران واحدهای تولیدی بیان می شود به جد پیگیری و برای حل آن تلاش می شود تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.

وی همچنین از شرکت هوا سلولز تولید کننده انواع پد سلولزی و شرکت شمش ریزان البرز تولید کننده انواع شمش فولادی و همچنین شرکت رهیار گستر نوین طرح تولید کننده قیر و هیدرو کربن و عایق رطوبتی دیدن کرد.

در این بازدیدها مدیران واحدهای صنعتی با ارائه گزارشی از وضعیت تولیدی خود وبا بیان برخی مشکلات از جمله تسهیلات بانکی، سرمایه در گردش، تامین آب، خدمات زیربنایی در شهرک صنعتی حیدریه خواستار مساعدت استاندار قزوین شدند.

در ادامه استاندار قزوین از شرکت صنعت غذایی کوروش تولید کننده انواع روغن های خوراکی با برندهای اویلا و فامیلا در تاکستان بازدید کرد.

شهرک صنعتی حیدریه به مساحت ۱۰۸ هکتار در شهرستان تاکستان قرار دارد.

۵۵ واحد تولیدی در این شهرک صنعتی دارای پروانه بهره برداری هستند و چهار هزار نیروی کار در آن اشتغال دارند.

۱۸ طرح تولیدی در شهرک صنعتی حیدریه در دست ساخت است.

استان قزوین یک شهر صنعتی، ۶ شهرک صنعتی و ۱۳ ناحیه صنعتی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار