استاندار قزوین مطرح کرد:
استاندار قزوین گفت: برای پیشرفت استان قزوین و فعال شدن همه ظرفیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آن همه باید همدل و متحد باشیم.
کد خبر: ۹۳۱۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸ 10 January 2021

 

هدایت‌الله جمالی‌پور، استاندار قزوین در نشست با اعضای شورای مرکزی سازمان لزوم همدلی همگانی برای پیشرفت استان قزوینبسیج رسانه استان قزوین که در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: برای پیشرفت استان قزوین و فعال شدن همه ظرفیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آن همه باید همدل و متحد باشیم.

جمالی‌پور با اشاره به برخی از انتقاد‌های مخرب در فضای رسانه‌ای استان ادامه داد: انتقاد باید در جهت همکاری با مسئولان و هل دادن آن‌ها باشد و انتقادی که انگیزه و اراده مسئولان و مدیران را از بین ببرد، ظلم به مردم و در نهایت ظلم به خودمان است. به همین خاطر باید به همدیگر کمک کرده و دست همدیگر را بگیریم؛ چرا که همه ما اشکال داریم و نباید روی ضعف‌ها متمرکز شویم.

استاندار قزوین با بیان اینکه امروز دشمن تمام ظرفیتش را بسیج کرده تا نظام را ناکارآمد نشان دهد، گفت: با وجود اینکه این همه در مملکت ما به مردم خدمت می‌شود، اما دشمن به دنبال این است که با اختلاف‌افکنی میان نیرو‌های سیاسی و رسانه‌ای مردم و جوانان را از انقلاب بگیرد و پشت ما را خالی کند.

جمالی‌پور با اشاره به مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم و جنگ اقتصادی یادآور شد: همه ما باید دست به دست همدیگر بدهیم و از این شرایط گذر کنیم و نباید به این فکر کنیم که این دولت ۸ ماه دیگر می‌رود؛ چرا که یک روز هم یک روز است و در این ۸ ماه هزار کار می‌توان کرد؛ بنابراین باید به همدیگر کمک کنیم و اختلافات سیاسی را به نفع همدیگر کاهش دهیم.

در واگذاری مسئولیت‌ها اهل تقسیم‌بندی سیاسی نیستم

این مقام عالی دولت در استان با تقدیر از عملکرد رسانه‌های استان قزوین در نقد همدلانه دولت افزود: رسانه‌های ما باید روح همدلی را در بین نخبگان تقویت کنند، ضمن اینکه اعتقاد دارم که همه رسانه‌ها سرمایه کشور هستند و وظیفه داریم در جهت پیشرفت استان با یکدیگر همکاری و همراهی کنیم.

جمالی‌پور تصریح کرد: درست است که آدم سیاسی هستم، اما در واگذاری مسئولیت‌ها اهل تقسیم‌بندی سیاسی نیستم و تقسیم‌بندی سیاسی در امر حکومت‌داری را خیانت به کشور و استان می‌دانم.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین هم در این جلسه با اشاره به رسالت‌های این سازمان در راستای توسعه رسانه‌های پویا و انقلابی گفت: بسیج رسانه ۲ رسالت مهم دارد که یکی تربیت خبرنگاران انقلابی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب و دومی جریان‌سازی رسانه‌ای برای رسیدن به اهداف مورد نظر نظام اسلامی است.

محمد کشاورز برگزاری سلسله نشست‌های «دفاع همچنان باقیست» با سخنرانی فعالان حوزه رسانه را از جمله اقدامات بسیج رسانه قزوین در راستای جریان‌سازی دانست و افزود: اصحاب رسانه استان قزوین از ابتدای شروع بحران همه‌گیری کرونا در خط مقدم با این ویروس چموش بودند و در این حوزه چند فعال رسانه استان را به خاطر ابتلا به کرونا از دست دادیم.

وی در ادامه از برگزاری مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در روز دوشنبه ۲۲ دی ماه خبر داد و گفت: در جشنواره پنجم ابوذر ۱۳۸ خبرنگار از ۴۰ رسانه شرکت کرده و ۵۴۹ اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که ۲۰ درصد از سال گذشته بیشتر بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار