مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه:
تابناک-مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون سه میلیون و ۶۰۰ هزار تن انواع کالای نفتی و غیرنفتی در بنادر غرب هرمزگان تخلیه و بارگیری شده است.
کد خبر: ۹۳۰۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴ 09 January 2021

به گزارش تابناک-قاسم عسکری نسب عصر شنبه در حاشیه بازدید مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی از بنادر غرب هرمزگان افزود: از این میزان، یک میلیون و ۸۱۳ هزار تن کالای غیرنفتی بوده که در همسنجی با پارسال ۲۱ درصد افزایش داشته است.
وی بیان داشت: همچنین یک میلیون و ۷۸۷ تن از این کالاها به فرآورده نفتی اختصاص دارد.
مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان با اشاره به پهلو دهی بیش از ۱۴ هزار شناور در بنادر غرب استان اظهار داشت: جهش ۱۵ درصدی کابوتاژ(کران بری ) فرآوردهای غیرنفتی و همچنین ترانزیت بیش از ۶۴ هزار دستگاه خودرو از دیگر اقدام‌های مهمی بوده که در ۹ ماهه سال جاری محقق شده است.
وی میزان صادرات موادمعدنی از بنادرغرب هرمزگان به خارج از کشور را در این مدت ۴۵۰ هزار تن اعلام کرد و گفت: بارگیری حدود ۱۰ هزار و۶۷۰ کانتینر یخچالی به انجام رسیده که افزایش قابل توجهی را در این حوزه شاهد هستیم.
محمد راستاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی در سفری یک روزه به هرمزگان از بنادر غرب این استان بازدید کرد.
اداره بنادر و دریانوردی لنگه به عنوان مرکز مدیریت بنادرغرب هرمزگان با راهبری هفت بندر تجاری و مسافری( از انتهای محدوده شهرستان بندرخمیر تا ابتدای حوزه استحفاظی استان بوشهر)، ۵۷۵ کیلومتر نوار ساحلی خلیج فارس را تحت نظارت حوزه جغرافیایی خود دارد و علاوه بر ترابری مسافر و ترانزیت کالا، فعالیت‌های صادراتی، وارداتی و کابوتاژ را پشتیبانی می‌کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار