فرمانده انتظامی استان ایلام؛
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در عصر حاضر نیز اصناف نقش بی بدیلی در ارتقاء امنیت اجتماعی بر عهده دارند.
کد خبر: ۹۳۰۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 09 January 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر  در دیدار اعضاء اتاق اصناف استان، اظهار کرد: امنیت، ابعاد مولفه ها و شاخص‌های بسیار زیادی دارد که در حوزه اصناف و بازاریان، خود این افراد به عنوان یک مولفه تاثیرگذار در تولید امنیت عمومی و اقتصادی نقش مهمی دارند.

وی افزود: اصناف به عنوان اصل مهم و کلیدی جامعه بوده که علاوه بر کارکردهای اقتصادی و به گردش درآوردن موتور رو به جلو پیشرفت‌های اقتصادی، در رویدادهای مهم تاریخ انقلاب اسلامی نیز نقش غرور آفرینی داشته و حماسه‌های زیادی خلق کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه بازاریان از اوایل انقلاب تاکنون نقش انکار ناپذیری در پشتیبانی از انقلاب اسلامی و تامین نظم و امنیت جامعه بر عهده داشته‌اند، تصریح کرد: در عصر حاضر نیز اصناف نقش بی بدیلی در ارتقاء امنیت اجتماعی بر عهده دارند.

سرهنگ القاصی مهر، کسبه و بازاریان را از بازوان مهم و اساسی در اتقای احساس امنیت در استان برشمرد و ادامه داد: کسبه و بازاریان نیز همانند نیروی انتظامی با اقشار مختلف جامعه سر و کار دارند و مردم در ارتباط مستقیم با آنها قرار دارند و درکی که آنها از کسبه و بازاریان پیدا می‌کنند از نحوه برخورد و تعاملات آنها در مبنای قضاوت مردم است و باعث ارتقاء احساس امنیت در جامعه می‌شود.

وی با اشاره به نقش بی بدیل بازاریان در تحقق شعار سال، گفت: اصناف و بازاریان در زمینه قاچاق کالا و ارز، نقش بسزائی در کاهش این امر مهم داشته و بایستی همانند گذشته همکاری لازم را با نیروی انتظامی در جهت مبارزه با این پدیده شوم داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان ایلام، ادامه داد: تعامل بسیار خوبی بین نیروی انتظامی و اصناف در سطح استان وجود دارد ولی نباید به همین قدر بسنده کرد بلکه باید به دنبال ارتقای این روابط باشیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار