مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با بیان اینکه پیش از این در ارزیابی عملکردها در ۶ ماهه اول سال ۹۹ روابط عمومی هلال احمر استان رتبه چهارم را بدست آورده بود، گفت: ارزیابی و رتبه بندی عملکرد روابط عمومی هلال احمر استانها در فصل پاییز و در ۲ سطح اطلاع رسانی و امور استانها و براساس شاخصهایی همچون ارسال خبر برای پرتال مرکزی، رعایت اصول خبرنویسی، سوژه یابی، خلاقیت و سلیقه در تولید و انتشار محتوای فضای مجازی، به روز بودن و فعال بودن اکانتهای فضای مجازی انجام شد که روابط عمومی هلال احمر استان یزد با کسب امتیاز ۵۴ توانست رتبه دوم کشور را بدست آورد.رتبه دوم روابط عمومی هلال احمر یزد در ارزیابی عملکرد روابط عمومیهای زیر مجموعه هلال در فصل پاییز
حرازی زاده افزود: امروزه با داشتن ابزارهای قویای همچون فضای مجازی میتوان عملکردها را در زمان بحران و غیر بحران اطلاع رسانی کرد. همچنین تحقق اهداف، ارتقاء و محبوبیت هر دستگاهی در افکار عمومی از طریق انتشار خبر و گزارشات به موقع و کامل میسر میشود.
وی گفت: از همه رابطین خبری و همچنین اعضا باشگاه خبرنگاران هلال احمر استان، خبرنگاران، مطبوعات، صدا و سیما، خبرگزاریها که در این راه ما را همراهی و همیشه همراه ما بوده اند صمیمانه قدردانی و تشکر مینمایم.