مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام خبر داد؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از شناسایی ۶۸ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: امسال و با همکاری پلیس راه، ۵۴ نقطه پرحادثه در جاده‌ها آشکارسازی و ایمن‌سازی شد.
کد خبر: ۹۳۰۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 09 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ نورالله دلخواه اظهار داشت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با هماهنگی دستگاه های مرتبط از جمله پلیس راه و با تحلیل داده های آماری اقدام به شناسایی نقاط پرحادثه محورها کرده و به منظور ایمن سازی این نقاط کارهای مختلفی را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: ایمن سازی جاده‌های استان و تداوم حذف نقاط حادثه خیز در جاده‌های اصلی و فرعی برای کاهش تصادفات و آمار فوتی ضروری و نقش موثری دارد، امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات بتوانیم ۶۸ نقطه حادثه خیز شناسایی شده دیگر را اصلاح و ایمن سازی کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به اقدامات این اداره کل در زمینه افزایش ایمنی در ناوگان حمل و نقل عمومی و کاهش تصادفات تاکید کرد: برگزاری ۶۰ هزار نفر ساعت دوره های آموزشی برای مدیران و متصدیان و رانندگان بخش حمل و نقل عمومی، نصب ۱۰۴ دستگاه دوربین نظارتی تصویری و ثبت سرعت در راه ها، تحت پوشش قرار گرفتن ۲۵ باب از مدارس حاشیه راه‌های استان (برون شهری و روستایی) در طرح ایمن سازی راه‌ها و توزیع کلاه ایمنی بین موتورسواران از جمله اقدامات انجام شده این اداره کل در سال جاری بوده است.

دلخواه یادآور شد: همچنین از ابتدای سال تاکنون خط‌کشی کل حوزه استحفاظی استان به میزان ۲ هزار کیلومتر اعم از بزرگراه، راه اصلی، راه فرعی و روستایی انجام شده است.

وی از نصب هشت هزار و ۵۰۰ عدد انواع علائم ایمنی در محورهای مواصلاتی ایلام طی سال جاری خبر داد و گفت: علائم نصب شده این مدت شامل تابلوهای ایمنی، اخباری، انتظامی و مسیرنما است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار