مدیر امور آزمایشگاه‌های محیط زیست استان اصفهان گفت: کیفیت هوای اصفهان با قرار گرفتن بر روی شاخص کیفی ۱۶۳ در وضعیت قرمز قرار دارد.
کد خبر: ۹۳۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵ 08 January 2021

بابک صادقیان با اشاره به اینکه در زمینه کیفیت هوا در اصفهان و مناطق صنعتی استان بیش از ۱۵ روز است که در شرایط نامناسبی به سر می‌بریم، اظهار داشت: بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی تا اواسط هفته آینده این روند ادامه دارد.

وی با بیان اینکه شاخص کیفی هوا در اصفهان در بسیاری از ساعات در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس و در برخی از ساعات نیز سالم برای عموم است، اضافه کرد: شاخص کیفی هوای این شهر طی ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۰ صبح امروز با قرار گرفتن بر روی عدد ۱۶۳ در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم است.

مدیر امور آزمایشگاه‌های محیط زیست استان اصفهان میانگین شاخص کیفی هوای امروز شهر اصفهان را نیز ۱۱۳ و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس اعلام کرد و گفت: روز گذشته نیز این میانگین با قرار گرفتن بر روی عدد ۱۱۸ شرایط نارنجی را برای کیفیت هوای اصفهان ثبت کرده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شاخص کیفی هوا در احمدآباد ۱۸۳، استانداری ۱۶۱، پروین ۱۸۵ و خرازی ۱۵۵ ثبت شده است، ادامه داد: هوا در این ایستگاه‌ها در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم است.

صادقیان تصریح کرد: کیفیت هوای منطقه رودکی با قرار داشتن روی شاخص کیفی ۱۳۱ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار