امام جمعه کبگیان در خطبه های نماز جمعه با تذکر به 4 مدیر کل به دلیل مشکلات میان تنگان خواستار توجه بیشتر به این منطقه شد.
کد خبر: ۹۳۰۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹ 08 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کهگیلویه و بویراحمد ازچیتاب ، حجت الاسلام والمسلمین سید فرج الله پژمان درخطبه های 19 دیماه 99 نماز عبادی سیاسی جمعه چیتاب با اشاره به انفاق که یکی ازمعیارهای چنگ زدن به تقوای الهی است گفت : انفاق به دو فرشته الهی (پدرومادر) درسایه جبران زحمات و محبتهای آنان ، خویشاوندان سببی و نسبی در چهارچوب صله رَحم حل مشکلات آنان ، از مال خود که مالک اصلی خودمان هستیم باعث می شود تا در یوم لاینفع مال ولا بنون پشیمان نشویم.

وی بااشاره به حوادث اخیرآمریکا هم گفت : دو هفته مانده به آمدن بایدن ببینید و نگاه کنید درکشوری که برای کشورهای دیگردم از دموکراسی می زدچه اتفاقی افتاده است و تنها چیزی که درآمریکابه آن اهمیت نمی دهندرای ملت یاهمان دموکراسی است لذا چوب خدا صدا ندارد و آمریکا هیچ وقت نمی تواند بگوید الگوی دموکراسی است.
وی بااشاره به دلخوشی عده ای که آمدن بایدن را سرفصل حل مشکلات من جمله برداشتن تحریم ها می دانند هم گفت : تفکراتی چون طرح تروریسم تکفیری،که حاصل آن جلادان خونریز بود و طرح تجزیه غرب عراق به سه اقلیمـ کرد،سنی و شیعه از طرحهای خطرناک کسی است که عده ای خام فکر دلخوش به امدن بعد از ترامپ هستند و دلخوشی به غرب و امریکا هیچوقت فاکتور مثبتی برای مردم مانبوده و نخواهدبود.
وی بااشاره به رحلت آیت الله یزدی گفت:وی پشتوانه تحکیم انقلاب اسلامی بودکه ازسه خصیصه علم بابصیرت درنهایت صفا و صمیمیت برخوردار بود.

حجت الاسلام پژمان بااشاره به ضرورت مطرح کردن پیگیری وتذکربه مسئولان درباره رفع مشکلات درون بخشی هم گفت:انشالله من بعد درهر خطبه مشکلات بخش درسه بعدبررسی خواهیم کرد.

وی افزود:درهفته اول بررسی،هفته دوم پیگیری و هفته سوم درصورت عدم رفع تذکر به مسئولان در دستورکار قرارخواهدگرفت.

این خطیب جمعه درپایان این خطبه بااشاره به مشکلات روستای میان تنگان ازتوابع چیتاب گفت:مدیرکل آب محترم فاضلاب چرا روستائی که آب بخش لوداب را تامین می کند ولی خود مشکل آب شرب دارد؟

وی بااشاره به گلایه مردم ودهیاری روستارا ازخدمت رسانی ضعیف بنیادمسکن دراین روستا هم گفت: مدیرکل محترم بنیاد مسکن پیگری کند تا درخطبه بعدخبر خوشی به مردم بدهیم.

حجت الاسلام پژمان بااشاره به راکدماندن جاده مواصلاتی میان تنگان به جاده پاتاوه دهدشت هم گفت:واقعا زیبنده نیست بعد از ۴ دهه ازانقلابی که خون امثال همین مردم میان تنگان هزینه آبیاری استحکامش شده هنوزجاده ای که فقط۱۵۰۰مترباجاده پاتاوه دهدشت فاصله داردمخروبه مانده و مدیرمحترم راهداری بفکراین موضوع باشد.

این خطیب جمعه عدم وجوداینترنت وآنتن دهی تلفن همراه راعامل ترک تحصیل فرزندان میان تنگان برشمردوازمدیرکل مخابرات خواستاررفع مشکلات این روستاشد.

پایان خبر / اسماعیل رسامـ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار