مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران مطرح کرد
بر اساس این محدودیت ها تردد وسایل نقلیه با توجه به شماره پلاک در سطح محورهای شهرستانهای دیگر و استانهای دیگر ممنوع بوده و شامل جریمه می شود.
کد خبر: ۹۳۰۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲ 07 January 2021

به گزارش تابناک مازندران ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران 'tj: با اعمال محدودیت های تردد مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا و اجتناب از انجام ترددهای غیر ضروری شاهد کاهش ۱۳ درصد در تردد کل استان درطول ۹ ماه گذشته نسبت به مقایسه با مدت مشابه سال قبل بوده ایم و میزان تردد به حدود ۴۱۷ میلیون تردد رسیده است.

عباسعلی نجفی ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: این میزان از کاهش تردد ها در محور های مواصلاتی استان حدود ۲۳درصد و به بیش از ۳۱ میلیون و ۶۰۳ هزار تردد رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس این محدودیت ها تردد وسایل نقلیه با توجه به شماره پلاک در سطح محورهای شهرستانهای دیگر و استانهای دیگر ممنوع بوده و شامل جریمه می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران افزود: همچنین با توجه به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا پلاک وسایل نقلیه خاطی توسط دوربین های هوشمند پلاک خوان این اداره کل در سطح محورهای استان مازندران ثبت شده و جهت بررسی و اعمال جرائم به پلیس راه کشور ارسال می گردد.

نجفی خاطرنشان کرد: در طی ۹ ماه نخست سال جاری به طور متوسط در هر ساعت بیش از ۵۹۲۶ وسیله نقلیه سنگین در استان در حال تردد بوده اند که این میزان از تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود یک درصد کاهش یافته است.

وی گفت: وسایل نقلیه ای که اقدام به دریافت مجوز تردد از استانداری و یا فرمانداری ها کرده اند از این قاعده مستثنی بوده و در پایان دوره محدو دیت ها در صورتیکه جریمه ای برای آنها صادر شود می توانند با ارائه مجوز و مستندات به پلیس راهور ناجا نسبت به رفع جریمه اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار کرد: مجوزهای صادره تنها برای پلاک آن وسیله نقلیه صادره شده و استفاده از آن توسط سایر وسایل نقلیه سبب اعمال جریمه ناشی از ثبت پلاک توسط سامانه های هوشمند خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران، مسافرین و رانندگان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محورهای استان و کشور همچنین آگاهی از آخرین وضعیت راهها و انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند.​

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار