معاون فرهنگی و رسانه‌ای ارشاد استان سمنان:
سمنان- معاون فرهنگی و رسانه‌ای ارشاد استان سمنان گفت: طی سال جاری ۳۱ پروانه فعالیت دفتر نمایندگی رسانه‌ها و همچنین مطبوعات فعال سطح کشور در استان صادر شده است.
کد خبر: ۹۳۰۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹ 06 January 2021

۳۱ پروانه فعالیت دفتر نمایندگی رسانه‌ها در سمنان صادر شد

به گزارش تابناک سمنان به نقل از مهر ابوالفضل صادقی نژاد ظهر چهارشنبه در نشستی با حضور معاونان ارشاد اسلامی در حوزه توانمندی‌های بخش فرهنگی سمنان، به میزبانی اداره کل ارشاد اسلامی، ضمن بیان اینکه طی سال جاری ۳۱ پروانه فعالیت دفتر نمایندگی رسانه‌ها و همچنین مطبوعات فعال سطح کشور در استان صادر شد، تاکید کرد: هدف از این کار رسیدگی به امور مرتبط با رسانه‌ها است.

وی بیان کرد: پروانه‌های صادره در سطح استان سمنان منطبق بر دستورالعمل اجرایی ساماندهی مطبوعات و توزیع آگهی‌ها در مجموعه ارشاد اسلامی صادر شده است.

معاون ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه ساماندهی رسانه‌ها در حوزه‌های مختلف مکتوب و رسانه‌های دیگر هدف اصلی صدور پروانه‌های مذکور است، تاکید داشت: این پروانه‌ها در حقیقت به رسانه‌ها رسمیت می‌بخشد.

صادقی نژاد افزود: این مجوزها به همت ارشاد اسلامی استان سمنان و با هماهنگی معاونت مطبوعاتی وزارت خانه صادر شده تا بتوانیم شکل نظام‌مندی به ساماندهی امور مطبوعات استان سمنان بدهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار