فرمانده سپاه قدس:
سردار قاآنی گفت: دشمنان پست فطرت بدانند در مقابل جبهه اسلامی و مسلمانان نمی توانند عرض اندام کنند.
کد خبر: ۹۳۰۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹ 06 January 2021

دشمنان در مقابل جبهه اسلامی نمی توانند مقاومت کنند/ هیمنه آمریکا باید شکسته شود

به گزارش تابناک سمنان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان  سردار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس امروز در گردهمایی یاران حاج قاسم با تسلیت ایام فاطمیه گفت: در جمع پیشکسوتان و در جمع خانواده شهدا حضور داریم ،نبرد حق و باطل با آفرینش انسان شروع شد و از ابتدای خلقت تا کنون ادامه دارد و این مبارزه در دو بعد ، خود را نشان می دهد، بعد اول در وجود انسان تجلی پیدا می‌کند و هر کس می‌خواهد مرد میدان نبرد باشد باید از درون خود شروع کند چنان که شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی درباره شهید می‌فرمود کسی شهید می‌شود که شهید باشد و کسی می‌تواند شهید باشد که در درون ، مرد میدان باشد.

او افزود:  شهید سلیمانی جزو الگو‌های دو نبرد بود اول قهرمان درونی بود که در هر کجا لازم می‌شد بروز می‌کرد.

قاآنی تصریح کرد : اسلام با مقاومت عجین شده است دشمنان پست فطرت بدانند  در مقابل جبهه اسلامی و مسلمانان نمی توانند عرض اندام کنند ، زیرا مسلمانان از کودکی با صراط مستقیم آشنا بوده اند.

او بزرگان صراط مستقیم را ائمه (ع) دانست و افزود: ائمه (ع) حق گو بودند و در مسیر حق شهید شدند، جبهه مقاومت ریشه در حق دارد و اعضای مقاومت آموخته اند در بهترین حالات روحی و در طول روز، شفافیت فکری خود را از خدا بخواهند.

فرمانده سپاه قدس ادامه داد: مقام معظم رهبری فرموند شهید سلیمانی رمز مقاومت در بین مسلمان است، او علمدار میدان مقاومت است و در مکتب شهید سلیمانی مقاومت ریشه در مبانی دینی دارد.

او افزود: آمریکا در مناطق مختلف جهان آغازگر جنگ بوده است، جنگ را از افغانستان شروع کرد و در این سرزمین شکست خورد، در عراق به بدترین وجه شکست خورد و حالا با جمع کردن عناصر تکفیری با پول کشور‌های سعودی و عربی سعی در برهم زدن آرامش منطقه دارد.

فرمانده سپاه قدس ادامه داد: اقداماتی را که خود آمریکایی ها نمی توانند در منطقه انجام دهند به عناصر خونخواری چون تکفیری ها سپرده اند تا مردم منطقه را به جان هم بیندازند اما در هر منطقه ای که این عناصر آمده اند علمایی از جمله آیت الله سیستانی هشدار داده اند و مردم دلیر با این فتوا به میدان آمده اند و برای مبارزه اعلام آمادگی کرده اند.

سردار قاآنی با بیان اینکه سردار سلیمانی دارای منطق، تیز هوشی، نگاه راهبردی، بصیرت و بندگی خدا بود،  تصریح کرد : سردار سلیمانی قهرمان ایران بود ، در هر بعد سیاسی، اجتماعی و نظامی حضور داشت و وارد بحث می شد تا بتواند کمک کند .

او ادامه داد: رهبری سردار سلیمانی را به عنوان یک مکتب معرفی می‌کند و همه مردم در شهر‌ها و روستا‌ها با این سردار بزرگ انس داشتند.

قاآنی افزود: مسئولانی که در جبهه مقاومت هستند در دوره سردار سلیمانی اوج گرفتند و برتر شدند و همه در محور ولایت حرکت می‌کنند.

او با اشاره به این که در بحث انتقام، آمریکا از ایران دو سیلی خورده است افزود: سیلی اول در مراسم تشییع و سیلی دوم حمله به پایگاه نظامی آمریکا در منطقه بود و رهبری در این باره فرموده اند باید دو سیلی دیگر زده شود.

فرمانده سپاه با اشاره به اینکه سربازان آمریکایی به شدت از ما می‌ترسند گفت: انتقام ما ادامه دارد و تا شکستن استخوان‌ آمریکایی‌ها در منطقه از پا نمی نشینیم و آن‌ها بداند حتی در خانه خود امنیت ندارند.

سردار قاآنی تصریح کرد: راه شهید سلیمانی ادامه دارد و نقطه پایانی مقاومت آغاز حکومت جهانی امام زمان (عج) است و به کمتر از این شاگردان و رهروان شهید سلیمانی و ابوالمهدی المهندس قانع نمی‌شوند.

داغ نبود حاج قاسم سلیمانی کهنه شدنی نیست

سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت:  از زمان شهادت سردار سلیمانی یک سال گذشت و در باورمان نیست که یک سال حاج قاسم را ندیده ایم ، احساس غربت داریم و داغ غربت آن کهنه شدنی نیست و این داغ بر رهبری بیش از همه سنگینی می‌کند.

او افزود: ما چگونه از این مرد بزرگ سخن بگوییم؟ من از طرف همه ثاراللهیان و همه بچه‌های جنگ می‌گویم، آرزو داشتیم همان طور که سردار بر سر جنازه شهدا رفت به بالین آن‌ها بیاید تا ما احساس غربت و تنهایی نکنیم.

سردار معروفی بیان کرد: بچه‌های حاج قاسم بدانند چه چیز باعث شد حاج قاسم ،حاج قاسم باقی بماند. رمزش استحکام درونی اش بود از خدا می‌ترسید از دشمن نمی‌ترسید حاج قاسم سست نشد و تردید نداشت و کسی که عشق به مردم و ولایت دارد، تردید نمی‌کند.

او تصریح کرد: خیلی‌ها می‌خواستند مالک را برگردانند و صفین تکرار شود، اما این مالک در آن سرزمین ماند و آنچه حاصل شد ارمغان برای ملت ایران است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه لشکر پیشکسوتان را به خواسته سردار سلیمانی تاسیس کردیم تصریح کرد: نظر قلبی سردار  تشکیل ثاراللهیان بود که این لشکر را با  ۸ ماموریت مردمی تشکیل دادیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار