مدیرکل هواشناسی البرز گفت: طی روزهای آینده با توجه به روند افزایش آلاینده‌ها و رخداد وارونگی دمایی، کاهش کیفیت هوا تا سطح ناسالم برای تمامی گروه‌ها مورد انتظار است.
کد خبر: ۹۳۰۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲ 06 January 2021

به گزارش «تابناک البرز» آرش بهاروند احمدی با اشاره به قرار گرفتن استان البرز در وضعیت هشدار هواشناسی سطح زرد اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از جوی پایدار در منطقه است که طی روزهای آینده با توجه به روند افزایش آلاینده‌ها و رخداد وارونگی دمایی، کاهش کیفیت هوا تا سطح ناسالم برای تمامی گروه‌ها مورد انتظار است.

وی بیان کرد: همچنین با توجه به شرایط موجود، تداوم جوی پایدار و روند افزایش دما طی روزهای آینده در منطقه البرز مرکزی مورد انتظار است که با توجه به افزایش دما در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی سقوط بهمن پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز صاف، همراه با غبار محلی و یخبندان صبحگاهی بوده و به تدریج هوا آلوده می‌شود، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۶ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۴- درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۴ متر بر ثانیه است.

وی بیان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی، فردا آسمان البرز صاف، همراه با غبار محلی و یخبندان صبحگاهی است و هوا آلوده خواهد بود.

بهارونداحمدی در پایان به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۸ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۴- درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۴ متر بر ثانیه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار