۲۹ واحد تولیدی درتلمک بانک‌های فارس به چرخه تولید بازگشت.
کد خبر: ۹۲۹۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹ 05 January 2021

تابناک فارس به نقل زا صدا و سیما: رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: با حمایت این ارگان، ۲۹ واحد تولیدی و بنگاه اقتصادی در تملک بانک‌ها به چرخه تولید برگردانده شد.
حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی افزود: مشکلات ۲۲ واحد باقی مانده با تعیین اولویت در دستور کار قرار دارد.
وی گفت: مشکلات واحد‌های تولیدی در نشست‌های مشترک با کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان مطرح می‌شود که با تعیین تکلیف به چرخه تولید برمی گردند.
رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان این که این واحد‌های تولیدی در تملک بانک‌ها در شُرف واگذاری، تعطیلی و یا تولید با حداقل ظرفیت بودند افزود: از ابتدای امسال ۳۰ جلسه تخصصی با حضور نهاد‌های ذیربط و حضور تولید کنندگان برای بررسی و رفع ۲۱۰ در خواست ثبت شده واحد‌های تولیدی برگزار که منجر به رفع مشکلات ۱۱۸ واحد تولید و بنگاه اقتصادی استان شده است.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی همچنین به اقدامات ویژه دادگستری فارس در راستای ترغیب و تشویق واحد‌های تولیدی برای طرح و پیگیری موضوعات حقوقی خود در این ستاد اشاره کرد و گفت: با صدور بخشنامه به همه واحد‌های قضایی برجلوگیری از توقیف اموال شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی، حساب‌های ادارات و دستگاه‌های دولتی و دیگر نهاد‌ها و واحد‌های تولیدی توسط دوایر اجرای احکام مدنی و قضات شعب دادگاه‌ها در راستای تامین خواسته تأکید شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار